Helaas (volgens wetter.de ) redelijk nat...robin kardux schreef:i...
wordt hopelijk mooi weer.
Het grote "Wie gaat er naar de Norschleife" topic
- Jorrit
- Berichten: 605
- Lid geworden op: 16 dec 2006, 20:23
-
- Berichten: 3957
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 12:05
- Locatie: fwd sucks
Dat is meer een bestuurder waarbij je niet graag mee wiltJorrit schreef:What ever you do, Niet liften in SX
http://www.eliseworld.com/ringspin1.wmv
Lucky basterd

- Fabian
- Berichten: 7236
- Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
- Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
OE, die kende ik nog nietJorrit schreef:What ever you do, Niet liften in SX
http://www.eliseworld.com/ringspin1.wmv
Lucky basterd

Mazzelaar

- Davy MR2DRIFT
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 22 feb 2006, 21:12
- Locatie: Ausfahrt
-
- Berichten: 3957
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 12:05
- Locatie: fwd sucks
SX200 rijderhugo schreef:Wat doet die elise rijder daar dan precies fout? Schakelt ie terug op het verkeerde moment?

In mijn ogen doet hij het niet netjes (lees correct), de auto blijft zwabberen totdat hij het niet meer houdt en verdwijnt dan het gras op... dat noem ik geen controle over je auto.
Je ziet hem terug schakelen en als ik het goed hoor een dotje gas geven op de crest. Met een auto met een turbo is dat op die plek behoorlijk link (zoals blijkt).
-
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Voor mijn gevoel vind ik het juist een allerte en goede reactie.
Ik denk dat er maar weinigen zijn, die een dergerlijke auto met een dusdanige hoge snelheid op dat punt uit de vangrail kunnen houden.
Iedereen kent het beruchte filmpje van de MR2 die op hetzelfde punt eraf gaat, en totaal afgescheven wordt op een paar seconden tijd
Ik ben ook van mening dat de bestuurder niet onervaren is, en dat de oorzaak meer te zoeken is bij het feit dat hij de baan niet goed kent.
Wat wel gevaarlijk is, is het feit dat hij meteen weer de baan opdraait.
Als je in zijn binnenspiegel kijkt op het laatst als hij weer de baan oprijdt zie je een motor met hoge snelheid zeer kort naderen.
Uiteraard wil je niet lang daar blijven staan aan die kant van de weg, en zal de adrenaline ook meespelen.
Ik denk dat er maar weinigen zijn, die een dergerlijke auto met een dusdanige hoge snelheid op dat punt uit de vangrail kunnen houden.
Iedereen kent het beruchte filmpje van de MR2 die op hetzelfde punt eraf gaat, en totaal afgescheven wordt op een paar seconden tijd
Ik ben ook van mening dat de bestuurder niet onervaren is, en dat de oorzaak meer te zoeken is bij het feit dat hij de baan niet goed kent.
Wat wel gevaarlijk is, is het feit dat hij meteen weer de baan opdraait.
Als je in zijn binnenspiegel kijkt op het laatst als hij weer de baan oprijdt zie je een motor met hoge snelheid zeer kort naderen.
Uiteraard wil je niet lang daar blijven staan aan die kant van de weg, en zal de adrenaline ook meespelen.
- Jan Visser
- Berichten: 1873
- Lid geworden op: 09 feb 2006, 21:30
- Locatie: Leeuwarden
Helemaal mee eensRebel schreef:Voor mijn gevoel vind ik het juist een allerte en goede reactie.
Ik denk dat er maar weinigen zijn, die een dergerlijke auto met een dusdanige hoge snelheid op dat punt uit de vangrail kunnen houden.
Iedereen kent het beruchte filmpje van de MR2 die op hetzelfde punt eraf gaat, en totaal afgescheven wordt op een paar seconden tijd
Ik ben ook van mening dat de bestuurder niet onervaren is, en dat de oorzaak meer te zoeken is bij het feit dat hij de baan niet goed kent.
Wat wel gevaarlijk is, is het feit dat hij meteen weer de baan opdraait.
Als je in zijn binnenspiegel kijkt op het laatst als hij weer de baan oprijdt zie je een motor met hoge snelheid zeer kort naderen.
Uiteraard wil je niet lang daar blijven staan aan die kant van de weg, en zal de adrenaline ook meespelen.
- Lars Bouten
- Berichten: 223
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 16:45
- Locatie: Den Haag
- Niels
- Berichten: 22503
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Lijkt me toch echt een LotusAernoudt schreef:SX200 rijderhugo schreef:Wat doet die elise rijder daar dan precies fout? Schakelt ie terug op het verkeerde moment?![]()
In mijn ogen doet hij het niet netjes (lees correct), de auto blijft zwabberen totdat hij het niet meer houdt en verdwijnt dan het gras op... dat noem ik geen controle over je auto.
Je ziet hem terug schakelen en als ik het goed hoor een dotje gas geven op de crest. Met een auto met een turbo is dat op die plek behoorlijk link (zoals blijkt).

Enne knap gehouden want dat ding breekt eerder uit dan er aanleiding voor was maar dat is mijn amateuristische visie

- Sjef
- Berichten: 1181
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:56
-
- Berichten: 3957
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 12:05
- Locatie: fwd sucks
Zekers !Sjef schreef:Ik ben er zo en ma dus, definitief bevestigd! Paskal, ben benieuwd naar de 525, de peugot was erg leuk. Mogelijk ga ik met mijn vriendin en dus haar auto (mini, de oude versie).
Aernoudt: zit de striping dan al op de 318is?erg benieuwd!
[img:800:533]http://www.bottemanne.net/e36/images/DF%20756.jpg[/img]
Doet het best leuk zo'n 1800'tje

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 13 gasten