In BTC noem ik geen verzilveren, dat is herbeleggen (speculeren)

In BTC noem ik geen verzilveren, dat is herbeleggen (speculeren)
Zodra het 20k aantikt zet ik 10k om in btc & die btc in usdt. Dan betaal ik elke maand 2500 euro uit via anycoin. De andere 10k kijk ik nog effe aan. Als Strat 4 euro is ben ik daar al. Ik denk dat mocht er 'echt' moon komen dat ik bij 8 euro de volgende 10k eruit trek. Mocht 'ie meer waard worden is het 'jammer'. Ik stap bij de volgende dip wel weer in.
Ennnnn door! Weer 10%.
Ik heb de afgelopen weken zo veel bijgekocht om dat te kunnen bewerkstelligen. Ik heb er nog steeds 100% vertrouwen in.MParallel schreef: 19 dec 2018, 17:17 Echte moon bij €8,-?
Nondejuu, dan heb ik gekocht bij Saturnus
![]()
Booooh schreef: 19 dec 2018, 16:43 In BTC noem ik geen verzilveren, dat is herbeleggen (speculeren)...
Roadmap gezien?WJ schreef: 19 dec 2018, 17:26 Die knal nu van Strat is volgensmij ook niet echt gezond. Dus die zal wel weer -50% gaan.
60 cent.MParallel schreef: 19 dec 2018, 18:07 Kijk ik naar een andere wave? Strat op €1,10. Of stond die laatste tijd onder de €1? Ik kijk er niet meer naar om.
Ik vind dat NEO bijzonder weinig gas produceertDennis Cavallino schreef: 19 dec 2018, 18:53 Waves, Chia (ico uitgesteld, maar komt wel denk ik) en Dogecoin. Onderschat ook BTC ander oud-bekenden niet. Er staat genoeg te gebeuren komende maanden, dus ga er maar weer aan wennen dat je er meer mee bezig zult zijn.
Niet vergeten je Waves uit te lenen (leasen).
Neo hodl om Gas te verdienen blijft ook interessant nog steeds voor de lange termijn.
Dan had je nu 2,5 keer zo veel euro's gehad.... Ennn dooor!
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Kadett, Mark 320iS, tomgtr en 22 gasten