Hier nog wat foto's direct na de aflevering:
Eerste upgrades zijn ook een feit, autohuis Meppel heeft een bekerhouder/munthouder erin gezet (bimmerproducts), en die kleine zijknipperlichtjes vervangen voor frisse nieuwe witte exemplaren. Gisteren heb ik zelf de BMW logo's van de sleutels vervangen, want die waren helemaal vergeeld. Daarnaast een afspraak gemaakt om een Dension Pro bluetooth (car)kit in te bouwen. Kan ik in ieder geval veilig bellen en fatsoenlijke muziek streamen via de telefoon. Mooi dat zo'n onzichtbare oplossing bestaat. Ik heb ook een nieuw fris M3 logo liggen hier aangezien wat er op de kofferklep zit ook al aardig verkleurd is, maar ik weet nog niet hoe ik die erop ga krijgen, aangezien dat nogal precies gedaan moet worden en zo'n goede klusser ben ik niet

Als laatste komen er binnenkort een paar verse xenon pitten in, zijn de kosten niet en is dat ook weer helemaal nieuw.
Vandaag lekker mee naar m'n werk gereden en al kan er vanwege de drukte en het natte wegdek niet echt hard gereden worden, dat boeit niet. Grip met de nieuwe Michelins is redelijk, al merk ik bij rotondes dat ik over de voorwielen begin te glijden.
Af en toe knijp ik mezelf in m'n armen zodat ik er zeker van ben dat dit geen droom is. En nu kijk ik naar de parkeerplaats voor de school en zie ik dit ontzettend gave hok staan. Ik zou me bijna ziek melden om de rest van de dag ermee te rijden