Een groot Mea Culpa. Ik zat er even behoorlijk naast in mijn aanname dat de customer service van Goodyear ruk was. Wat was er aan de hand? Afgelopen vrijdag heb ik behalve naar Goodyear ook naar een bandenbedrijf in Culemborg gebeld. Bij het willen terugbellen naar Goodyear gisteren heb ik abusievelijk dat nummer in Culemborg gebeld. Bij mijn vraag of ik met Goodyear sprak werd bevestigend geantwoord. Ook mijn vervolgvragen mbt het oppakken van de mail (die ze dus nooit hadden kunnen ontvangen) werd bevestigend geantwoord

Vanochtend tijdens een belletje met hetzelfde achtergrondgeluid (herrie) als vrijdag dacht ik daarom wederom met Goodyear te maken te hebben. Gelukkig reageerde degene aan de telefoon nu wel correct door te melden NIET Goodyear te zijn.
Het belletje naar de echte Goodyear Europa verliep daarna vlot. Het werd snel opgepakt, en ook de technische man die ik daarna te spreken kreeg dacht middels de foto's met een productiefout te maken te hebben. Om zeker te gaan moet Goodyear Duitsland de band wel eerst zien. Ik heb de band op verzoek van de technische man daarom naar Profile Heerenveen gebracht, waarvandaan hij binnenkort door een Service van Goodyear opgehaald zal worden.
Bij het demonteren van de band bij Profile heb ik ook nog een foto van de binnenkant van de band ter hoogte van de beschadiging gemaakt. Hierop zijn zoals ik al verwachte geen vreemde zaken te zien.