--------------------------------------------------------------------------------
http://www.roadandtrack.com/video/
grtz,Hanz06

Pffff wat heb jij veel verstand van een veyron zeg,frank de jonge schreef:Pff, draai de turbo druk van de Veyron op en de Viper is nergens.
De veyron kan makkelijk 2000PK verdragen en dan ook ECHT gemakkelijk.
Er zit zoveel marge in dat blok dat is gewoon onvoorstelbaar!!
Oef, dat is wel een heel duidelijk (en waarschijnlijk onverwacht) antwoord op de vraag van HANZ06frank de jonge schreef:Toen de Veyron nog in ontwikkeling was in Wolfsburg is er een hele lezing over dat blok gehouden.
Mn broer liep daar destijds stage bij techniek en ontwikkeling en die was daar bij.
Dus ja.... waar ik die info weghaal zal me een raadsel zijn
Jammer joh,ik niet begrijp!!!!!!!!!!!!Lars Bouten schreef:Jammer joh HanZ06
Of ie nog een keer 1000pk er zo uit kan halen weet ik ook niet. Maar een paar honderd pk's moet zeker lukken. VW zelf wou toch nog een Veyron Sport uitbrengen met 1200 pk, enigste wat ze er aan zouden veranderen was beetje turbodruk.HANZ06 schreef:Jammer joh,ik niet begrijp!!!!!!!!!!!!Lars Bouten schreef:Jammer joh HanZ06
Je kan me een hoop vertellen maar ik geloof er helemaal niks van dat dat ding opzijn gemak 1000 pk meer kan leveren en volgens onze "kenner" op zijn sloffen.
Dat hok heeft nu al ongeveer 17 radiateuren nodig om de temp binnen de perken te houden.
Laatstaan als je het vermogen verdubbeld.
Ben trouwens benieuwd welk standaard blok dat wel aan kan zonder de internals te vervangen en door de turbo druk op te draaien het motorvermogen probleemloos te verdubbelen.
ik denk geen.......
Grtz,Hanz06
Right. Hij heeft 16 cilinders en 4 turbo's, daar komt die 16,4 vandaan. De motorinhoud is 8 liter (feitelijk zijn het twee vier-liter W8's - bekend uit de Passat W8 - aan elkaar gefrommeld)frank de jonge schreef:Die Veyron heeft een 16,4 liter motor.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Wimo en 4 gasten