
als het een papiertje is van de eerste 3 jaar, zolang is dacht ik het oorspronkelijke certificaat geldig, daarna jaarlijks verlengen/testen, als het dus na die 3 jaar (als het die periode is) gebeurt, moet er dus in NL bij SCM zo'n certificaat (jaarlijkse) zijn afgegeven...daar kunnen ze dan controleren, ook al is de auto er niet meer.
althans, dat schat ik wel zo in.
magoed, wel een gedoe soms wat verzekeraars vragen, bij sommige auto's en verzekeraars was ineens
klasse 3 niet meer voldoende, maar moest je bv klasse 5 hebben

echter bel je ff verder (of je tussenpersoon doet dat) dan kan het gewoon met klasse 3 bv bij een andere verzekeraar.
je bent dus soms ook nog afhankelijk per verzekeraar, via een tussenpersoon is het dan wel makkelijk uitlaten zoeken welke verzekeraar het bv wel accepteert bv klasse 1 of 2 ipv 3 of 5 oid.
dat zetten ze dan ook op de polis, wel zo prettig for you never know.