Na lange tijd toch eindelijk mezelf eens voorstellen. Heerlijk alle informatie die hier op het forum te vinden is, zal daar een klein beetje aan bijdragen vanaf nu!
Als techneut ooit een E30 316i gereden (tijdens studie) en sindsdien ben ik BMW trouw gebleven, waarom hoef ik niet uit te leggen lijkt me.

Na enkele andere e30's overgestapt naar een Z3 coupe, maar die is na een paar jaar verkocht ivm gezinsuitbreiding. Zodoende staat er een E39 touring voor de deur. Topauto natuurlijk, alles erop en eraan, maar het echt sportieve mist en daarom nu op zoek naar 130i.

Verder deel ik samen met ThomasGTT (forumlid) een E30 m-tech voor op het circuit. Ligt een M50B28 in en is volledig omgebouwd naar circuit auto (swirlpot / intraxx onderstel, nou ja, the works).

Toen we in spanje een kopie van de racer vonden konden we die niet laten staan natuurlijk, erheen gevlogen en vanuit Murcia naar huis gereden met deze 318is m-tech:

Deze 318is is inmiddels weer verkocht, maar goed nieuws, de zoektocht naar de 130i is geslaagd! Wat een heerlijk blok ligt erin!!

Groeten,
Pieter
(Den Haag)