Snap het maar zo was het allerminst bedoeldRobin schreef: 07 nov 2018, 07:08 Jouw vrouw vond 't wel geslaagd begreep ik?
Wordt nét wat te persoonlijk Will, vind je zelf ook niet?

Snap het maar zo was het allerminst bedoeldRobin schreef: 07 nov 2018, 07:08 Jouw vrouw vond 't wel geslaagd begreep ik?
Wordt nét wat te persoonlijk Will, vind je zelf ook niet?
Eye opener, dunno what the tarmac conditions were in the M2, but take a look at this, Moran(APEX Nürburg, M2, below) vs Christian, Sportauto Carmag , above.
Different driving styles, worn out PSS tyres on M2Comp whatever was going on but Moran is the faster one in this case, relatively spoken:
On the other hand: We only see half a lap and not the complete lap, which means the guy below could have saved his tyres by driving relatively slow(er) than CG at that part of the track ....
Cheers
Robin
mooi , maar een tracktool met een open dak snap ik nooit zo erg .
Zed240 schreef: 13 nov 2018, 13:46Laat maar, over het vorige bericht heen gelezen.Tristan schreef: 13 nov 2018, 11:14 Dit is een trackday auto dus mogen die spoiler (of tupperware zoals jij het noemt) van mij wel, op een straatauto idd beetje overdone.
Maar gouden velgen onder een zwarte auto ben ik wel fan van. En Chris Harris ook:
![]()
Helemaal eens, nu 2 BMW's bij Thijs gekocht en kan niet anders zeggen dan 100% TOP!!zegmaarboris schreef: 23 nov 2018, 15:10 Sinds gisteren een M2, van 2017. Gekocht bij Bergwerff, wat ik iedereen kan aanraden overigens die in de markt is voor een BMW.