Stratis 0.64 euro.
Bitcoin 3961,52
Dat wordt niks meer voor de kerst

Sorry, met zo'n rij nullen wordt het echt te moeilijk voor me. Eerlijk gezegd zou me niet verbazen als BTC nog wel ontzettend omhoog knalt. Als grote partijen de macht hebben om nu te dumpen hebben ze ook de macht om HELE grote kooporders te geven. Als daardoor een enorme koerssprong onstaat zou het best zo kunnen zijn dat iedereen die met vinger aan knop zit hopend op eindejaars ralley die knop indrukt?
Stratis heb ik nog voor 15,- verkocht. Mocht ook wel want voor 10,- gekocht. Toch een halve wintersport van kunnen bekostigen. Blij dat ik ze niet gehouden hebdvh schreef: 20 nov 2018, 09:08 Jeetje, er worden toch wel wat heilige huisjes afgebroken zeg.
Stratis 0.64 euro.
Bitcoin 3961,52
Dat wordt niks meer voor de kerst![]()
Ja, precies of aandelen, grondstoffen etc. Nou gaat op dit moment alles(behalve huizen!) door het putje dus op zich wel aardig dat crypto zich iets meer door normale marlt laat leiden, zie het in iets grotere uitschieters. Maar hele markt is in risk off mode. Of het is toeval dat tegelijk is, dat kan ook.Will F. schreef: 20 nov 2018, 11:49 Als we toch gaan normaliseren weet ik nog wel wat assets die ook in aanmerking komen. Huizen, klassiekers, 'schaarsere' sportwagens, kunst, techaandelen enz.
3500 USD ligt weer een TA bodem (~4500 was er ook één)
De hele crux.Jinx schreef: 21 nov 2018, 13:00 Vergeet niet dat de prijs van een bitcoin niets te maken heeft met de techniek...