[8 augustus] DF Vrij rijden op CPZ
- Maik
Gewoon het lange circuit lijkt mij, dat is ook altijd ter beschikking bij de vrijrijden.nl dagen.
Ik zou hem in de tarzan gewoon in de 3de zetten ipv de 2de, je gaat daar hard zat om hem vooral voor jouw V8 weer lekker eruit te laten knallen. Naar je 3de versnelling terugschakelen geeft je ook weer minder kans op shiftlock. En anders zit je ook weer tijdens je exit te schakelen (naar 3) trouwens, is ook niet altijd ideaal.
Ik zou hem in de tarzan gewoon in de 3de zetten ipv de 2de, je gaat daar hard zat om hem vooral voor jouw V8 weer lekker eruit te laten knallen. Naar je 3de versnelling terugschakelen geeft je ook weer minder kans op shiftlock. En anders zit je ook weer tijdens je exit te schakelen (naar 3) trouwens, is ook niet altijd ideaal.
- GTRene
Als ik de Tarzan in 3 neem moet ik hem wel ruim nemen, inderdaad inprincipe met het koppel van de V8 moet het wel kunnen, de Arie L bocht neem ik sowiezo in 3 en op naar 4 misschien wel.
maareuh, destijds reed autovisie met een eindejaarstest al een Z3 M coupe schade reed en konden ze de test niet afmaken, en laatst hoorde ik op dit forum ook al dat iemand de Z3 M coupe schade reed, is er bekend op welke plaatsen dat gebeurde?? schijnt dat ie dan toch raar uitbrak ofzo? denk wel dat het de oudere zonder DSC waren, maar toch, ook voor Kees misschien handig te weten? en ik heb wel een betere sper maar heb er verders weinig kaas van gegeten wat circuit rijden met de M coupe betreft.
maareuh, destijds reed autovisie met een eindejaarstest al een Z3 M coupe schade reed en konden ze de test niet afmaken, en laatst hoorde ik op dit forum ook al dat iemand de Z3 M coupe schade reed, is er bekend op welke plaatsen dat gebeurde?? schijnt dat ie dan toch raar uitbrak ofzo? denk wel dat het de oudere zonder DSC waren, maar toch, ook voor Kees misschien handig te weten? en ik heb wel een betere sper maar heb er verders weinig kaas van gegeten wat circuit rijden met de M coupe betreft.
- Dennis van der Schoot
- GTRene
ships...Hans GP1630 schreef:Laatste keer met vrijrijden was de Z3 club er ook weer bij.. ze vlogen met bosjes te gelijk van de baan![]()
Durf je nog, Rene

maar euh bedankt ik ga nu zeker met een gerust hart de baan op...euhm

- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
- GTRene
thx...maar dat komt wel goed mannen, wil wel ff weten waar die M coupe's van de baan gingen om in te schatten waar dat aan lag, voor de rest rijd ik mijn eigen tempo en lijnen als ik ze kan rijden in een "vrije" baan dus geen verkeer in die baan of het moet een snellere zijn(de meesten waarschijnlijk) dus heb ik veel vrij baan
Ik doe het meeste op gevoel en inzicht, als de baan maar droog blijft
anders rijd ik als een natte dwijl 

Ik doe het meeste op gevoel en inzicht, als de baan maar droog blijft

- Peter Tunissen
LOL, volgens mij heb ik jullie de verkeerde control v gestuurd, maar we hebben nog een of twee zo-goed-als-zeker afmeldingen gekregen, dus er waren nog wel meer plaatsen weer vrij dan de mijne. 
Hoe dan ook, als het goed is heb ik nu iedereen zijn PB's en mailtjes beantwoord en de inschrijving is bij deze wel gesloten (of je moet een wel erg goede smoes hebben waarom je je niet eerder hebt kunnen opgeven) , want het moet ook weer niet te druk worden op de baan.
Ik gooi hier dan ook een slotje op en open morgenvroeg een topic met wat algemene regels waarin ook vragen gesteld kunnen worden.

Hoe dan ook, als het goed is heb ik nu iedereen zijn PB's en mailtjes beantwoord en de inschrijving is bij deze wel gesloten (of je moet een wel erg goede smoes hebben waarom je je niet eerder hebt kunnen opgeven) , want het moet ook weer niet te druk worden op de baan.
Ik gooi hier dan ook een slotje op en open morgenvroeg een topic met wat algemene regels waarin ook vragen gesteld kunnen worden.
- Roel SpeedCars
Nog even een laatste post achter het slotje aan 
De deelnemerslijst maak ik updated.
>>> KLIK HIER - voor lijst <<<

De deelnemerslijst maak ik updated.
>>> KLIK HIER - voor lijst <<<
- Peter Tunissen