E89 Z4+E34 M5+C400X+Kodiaq
- Dennis van der Schoot
- Fabian
- Dennis van der Schoot
- Fabian
Zo, net zijn de witte knipperlichten achter en opzij, en de uitlaatsierstukken binnengekomen.
Erg snel van deze Duitse ebay-leverancier! Donderdagavond besteld en betaald. Gisteren verstuurd, nu al in mn handen! Nog nooit zo snel gehad vanuit Duitsland, erg goed.
Zijn originele onderdelen ook nog eens, en compleet met alle lamphouders en lampjes. Dus de prijs is nu helemaal goed, meer dan 50% onder de prijs van de dealer
Nu snel mn auto hebben zodat ik het ook kan monteren
Erg snel van deze Duitse ebay-leverancier! Donderdagavond besteld en betaald. Gisteren verstuurd, nu al in mn handen! Nog nooit zo snel gehad vanuit Duitsland, erg goed.
Zijn originele onderdelen ook nog eens, en compleet met alle lamphouders en lampjes. Dus de prijs is nu helemaal goed, meer dan 50% onder de prijs van de dealer

Nu snel mn auto hebben zodat ik het ook kan monteren

- Fabian
JAHHHHHHHHHHHHHHH!!! Ei-de-lijk de QP weer onder mn kont. Wat een genot. 8)
Loopt erg mooi moet ik zeggen, zo mooi heeft hij nog nooit gedraaid. Ben benieuwd naar de koude start morgen.
Alleen weer jammer: vette vingers op mn stuur, stoel en deurpaneel, overal onder de kap vloeistofsporen van slordig bijvullen waarschijnlijk. Kan daar slecht tegen....maar goed, dat zijn dingen die ik zelf wel weer in orde breng.
End of story, or....?
Loopt erg mooi moet ik zeggen, zo mooi heeft hij nog nooit gedraaid. Ben benieuwd naar de koude start morgen.
Alleen weer jammer: vette vingers op mn stuur, stoel en deurpaneel, overal onder de kap vloeistofsporen van slordig bijvullen waarschijnlijk. Kan daar slecht tegen....maar goed, dat zijn dingen die ik zelf wel weer in orde breng.
End of story, or....?

- MartijnGizmo
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Fabian
- Dennis van der Schoot
-
- Dennis van der Schoot
- Fabian
stelletje .....
Hij loopt als een zonnetje. Heel mooi rond, hij is er absoluut op vooruit gegaan. Geen getik meer gelukkig!
had vrij genomen vandaag om alles in orde te maken, moet morgen werken namelijk
Vandaag de oven-truc uitgehaald, dus de witte knippers voor zitten er ook in. Meteen silverline-lampjes gehaald, zodat je geen orange gloed in de koplampen hebt. Ziet er echt prima uit. Maar vooral de achterkant is opgeknapt van de witte knippers, hij oogt echt een stuk dikker. Ook de sierstukken op de uitlaat bevallen me prima.
vandaag ook de airbox gemonteerd. JUMMIE, wat een sound, 8) En het fijne ervan is dat je hem echt alleen hoort bij flink accelereren en boven de 4000tpm. Maar dan is ie ook wel redelijk angstaanjagend 8) 8) pakt iets lekkerder op, en gaat iets makkelijker door in de toeren nu.
Foto's? Geen zin in, die maken ze woensdag maar op Zandvoort
Net wel even de auto gewassen, en ja hoor...op 1 van de spaken van de achtervelg laat de lak los, er zit een mooie blaas
Dus binnenkort maar eens de wielen laten spuiten.

Hij loopt als een zonnetje. Heel mooi rond, hij is er absoluut op vooruit gegaan. Geen getik meer gelukkig!

had vrij genomen vandaag om alles in orde te maken, moet morgen werken namelijk

vandaag ook de airbox gemonteerd. JUMMIE, wat een sound, 8) En het fijne ervan is dat je hem echt alleen hoort bij flink accelereren en boven de 4000tpm. Maar dan is ie ook wel redelijk angstaanjagend 8) 8) pakt iets lekkerder op, en gaat iets makkelijker door in de toeren nu.
Foto's? Geen zin in, die maken ze woensdag maar op Zandvoort

Net wel even de auto gewassen, en ja hoor...op 1 van de spaken van de achtervelg laat de lak los, er zit een mooie blaas

- Michel P
Nu moet je rap foto's plaatsen anders stuur ik Macboy een PB...........
Goed te horen dat die lekker loopt!
ps foto's van een Z3 coupe bij zonsondergang zijn ook fraai...........zie een paar pagina's terug
Michel

Goed te horen dat die lekker loopt!
ps foto's van een Z3 coupe bij zonsondergang zijn ook fraai...........zie een paar pagina's terug

Michel
Laatst gewijzigd door Michel P op 03 aug 2007, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dennis van der Schoot
Wat nou geen zin in foto's???
En wij moeten maar geloven dat je de oven-truc heb uitgehaald!!
Jij met je witte knippers,geloof er echt helemaal niets van!
Volgens mij heb je de hele dag een beetje in de zon te lopen lamballen!!
Zul je zien dat dat ding maandag weer begint te tikken,staatie van dinsdag t/m kerst weer bij 1 of ander dealer,zien we 'm nog niet op zandvoort!!!!!
En wij moeten maar geloven dat je de oven-truc heb uitgehaald!!
Jij met je witte knippers,geloof er echt helemaal niets van!
Volgens mij heb je de hele dag een beetje in de zon te lopen lamballen!!
Zul je zien dat dat ding maandag weer begint te tikken,staatie van dinsdag t/m kerst weer bij 1 of ander dealer,zien we 'm nog niet op zandvoort!!!!!