Het grote E46 M3 (occasion) draadje
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
Kortom, ze hebben er totaal geen verstand van.
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Mooie verkooppraatjes heb je overal toch?
https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=268406905
Mooie kilometerstand voor een Italiaan.
https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=268406905
Mooie kilometerstand voor een Italiaan.

- Niels
- Auto: Prius+
Binnenkort in NL te koop met 3 ton minder op de klok....
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ja, ff ‘opslaan’ deze.
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Zie het maar te indentificeren nog dan. Gele label aan de sleutel zou stukje chassisnummer kunnen zijn, wat overigens niet volledig leesbaar is. Want je hebt denk ik niet veel aan het kenteken wat op de foto staat.
- Arthur
Nee, ik zou ook niet weten hoe. Maar we hebben hier veel experts, toch?
-
-
OnlineWJ
Van deze weet je iig dat die rijd... Die emmetjes met 20k km moet je oppassen dat die niet van schrik uit elkaar dondert als je een keer gas geeft. 

-
Juist mensen die nu M's (en andere collector items) bezitten met bijzonder weinig km's onderhouden hun auto's vaak perfect.
Zelf laat ik niet alleen regulier onderhoud uitvoeren, maar ook preventief. Dus wat je roept is gewoon onzin en dat weet je zelf ook wel.
Zelf laat ik niet alleen regulier onderhoud uitvoeren, maar ook preventief. Dus wat je roept is gewoon onzin en dat weet je zelf ook wel.
-
- Auto: Alpina
- Arthur
Is weer netjes gemaakt, toch? 

- Niels
- Auto: Prius+
Mwahg, niet meer dan de gemiddelde “Italiaan”
Verdacht goedkoop dus dat is alarmbel nr.1, de aanbieder nr.2

Verdacht goedkoop dus dat is alarmbel nr.1, de aanbieder nr.2

-
- Philipoo
Dat hele stadhuis auto's is maar twijfelachtig vind ik!
-
OnlineWJ
Prijs is er ook naar, plaatschade hoeft niet erg te zijn als die voor de rest gewoon goed is. Ding krijg je waarschijnlijk voor 13k of minder mee, het is niet dat we het over een M hebben van 20k+
-
Dat is best wel evident, en om dit soort auto's moet je met een grote boog heen lopen.
-
Helaas ik wist dat niet, ben daar geweest om naar een auto te kijken. Als je op hun terrein rondloopt dan moet je echt je best doen om een auto te vinden wat geen compleet drama is. Spuitwerk met zakkers waar je over struikelt, gewoon veel eng spul. Verkopers twee gladde jonge jongens, die er niks om geven om te blijven liegen al is de waarheid evident. Auto's worden aangeboden met opties die er niet opzitten, wat per ongeluk gebeurd is natuurlijk, echter nu een maand of twee later staat de auto nog steeds zo geadverteerd.
- Auke M535i
Naja als je kijkt wat ze te koop hebben staan.. Allemaal import met gemiddeld 6 voorgaande Nederlandse eigenaren dan moet je eigenlijk wel genoeg weten... 

-
Tja, deze was orgineel Nederlands, met NAP en van tweede eigenaar. Bovendien weet je nooit waar een auto staat of te koop is, handelaren zijn niets anders dan dozen schuivers er kan best wat knaps staan. Of wat lelijks bij een dealer, daar een auto gezien waar echt nooit was aan geweest, echt perfect, met premium Plus garantie enz, echt absoluut nooit schade gehad. Echter de verflaag meter gaf duidelijk aan dat de gehele zijkant een blaas had gehad. Toen verkoper hiermee geconfronteerd was, keek deze in de computer en riep hier staat niets! Zo blijkt maar weer dat ook dealer organisaties naar niks kijken en ook hier moet je oppassen.
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
De leeftijd van de "verkopers" was ook iets waar ik mij ook over verbaasde. Ook over de reactie die ik kreeg toen ik wat opmerkingen had over de aangeboden waar. Dat was voor mij één keer en niet weer.fuseekogel schreef: 13 nov 2018, 22:36 Verkopers twee gladde jonge jongens, die er niks om geven om te blijven liegen al is de waarheid evident.
-
De twee eigenaren zijn broers leert een snelle zoekopdracht mij, leeftijd schat ik rond de mijne. Dat is jong ja. Beetje geld gekregen onder het mom 'ga maar wat leuks doen'?
Overigens zou je met die instelling prima een nette garage kunnen zijn natuurlijk, jammer dat het niet zo is.
Overigens zou je met die instelling prima een nette garage kunnen zijn natuurlijk, jammer dat het niet zo is.
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Ik weet niet wie exact de eigenaren zijn maar het jongetje wat mij te woord stond mocht nog niet heel lang autorijden... Het andere mannetje binnen was niet heel veel ouder.
Maar wat je zegt, de leeftijd hoeft niets uit te maken.
Maar wat je zegt, de leeftijd hoeft niets uit te maken.
- Joy
Volgens de advertentie een pareltje… daar aangekomen valt vooral op hoe alles aan elkaar geknutselt lijkt te zijn… deuken die niet op de foto stonden, beschadigingen, los hangende bumper en ga maar door. Reactie van de verkoper: ja maar daar is de prijs ook naar, het is de goedkoopste van Nederland….
Voor Jan met de korte achternaam 1,5 uur heen en 1,5 uur terug gereden voor een naar zeggen van Stadhuis droom auto voor de liefhebber die in werkelijkheid een nachtmerrie was.
En dan hebben we het nog niet eens over het totale gebrek aan niveau en respect van de verkoper. Of we in 5 minuten even wilde besluiten om een auto van duizenden euro’s duurder te kopen zodat de verkoper vroeg naar huis kon. Deze auto was optisch en rijtechnisch perfect… nouja als je deze verkoper nog zou geloven…. want de enorme trilling tijdens het remmen, het klapperen van het raam enz zijn natuurlijk geen probleem bij een auto in de categorie Audi S5, dat ligt ook vast aan de prijs.
Gelukkig zullen de meeste mensen al bij binnenkomst voelen dat ze niet welkom zijn en daarom afzien van een koop, maar beter ook is mij inmiddels duidelijk geworden.
- Tim N
Brrrr grote boog
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Haha weinig verrassend. Waarschijnlijk is dat bedrijf gewoon een dekmantel voor de ondergrondse hennepkwekerij. Als je enig verstand in je hoofd hebt is het enige wat je daar haalt een routebeschrijving naar de snelweg