Hans GP1630 schreef:Vlak de Mini's niet uit Rene..Berthil heeft 240pk onder de kap zitten 8) icm semi's kan dat nog leuk worden..
240pk

in zo'n lekker scheurijzer als de mini? ai...allemaal kanonnen dus op een paar uitgezonderd, zo'n mini pak ik alleen op het rechte stuk en tegen die tijd dat je de lange Tarzan door bent heb ik ze waarschijnlijk al weer voor me
Vind het super met de Hartge maar om echt wat vrijer te rijden en te knallen dan is een goedliggende voorwiel aandrijver toch wel iets safer soms...
Misschien over 5 jaar als de Donkervoort D8 GT betaalbaar is 2d hands, dan kun je lekker gassen op Zandvoort en Assen(dat rijmt

)
anyway, eerst maar eens een paar ronden de baan verkennen en de hoe de auto daarop reageert, ben er wel benieuwd naar, volgens mij als ie uitbreekt doet ie dat tot nu toe redelijk vloeiend dankzij die mooie sper, maar wil niet teveel uitbreken, ik probeer slow in and fast out 8)
Heb vorige week nog ff geprobeerd om heel & toe te doen maar dat ging niet echt

dus doen we maar niet, nadeel vooral na het lange rechte stuk waarschijnlijk regelmatig wat blokkerende achterwielen, op een circuit is dus BMW SMG 2 wel makkelijk die geeft toch automatisch tussengas bij terug schakelen?