jottemj schreef: ↑31 okt 2018, 19:42
Ik gok vervangen door een BMW, ben je meteen van alle pijnpunten af
Daar heb ik er al 2 van...
Will F. schreef: ↑31 okt 2018, 17:14
Die pijnpunten staan die ergens online of kan je ze zo benoemen?
De meest bekende pijnpunten zijn het IMS-lager, AOS- en koelsysteem, alhoewel er nog volop discussies gaande zijn in hoeverre dit nou echt pijnpunten zijn. Feit is wel dat er diverse in elkaar gelopen zijn door defecten aan één van deze punten.
Vandaag kijken bij een exemplaar die deze punten preventief heeft laten aanpakken, met meteen een nieuwe koppeling en kap. Klinkt op voorhand goed, maar ben toch wat huiverig omdat ik al meer tegenvallers gezien heb inmiddels.
Hier staat eea nog eens goed omschreven ;
http://www.stuttgartparts.nl/page/51/bo ... ankoopgids
Arthur schreef: ↑31 okt 2018, 16:40
Wat is het budget dan? Of hoeveel duurder is een 987 S tov een non S?
Geen vastomlijnd budget, maar gewoon op zoek naar het netste exemplaar voor het minste geld
Ik begon met de interesse in het instapmodel en als je dan gaat zoeken wil je steeds meer en meer, terwijl ik waarschijnlijk meer dan happy zou zijn met de instap 2.5. Als compromis voor mezelf heb ik besloten dan minimaal voor de 2.7 te gaan en alles wat het meer is, is mooi meegenomen.
987 is volgens de meesten misschien mooier en zeker wat moderner, maar de lijnen van een 986 vind ik persoonlijk ook gewoon erg mooi.
Heerlijk die 1e wereldproblemen!