Weer even een update, want dat is al lang geleden.
De up! staat op 38K km, ik rijd er veel mee. Ergens heen gaan kost ook niks met zo'n ding. En het is gewoon een fijn wagentje, zelfs voor lange afstanden mits je wilt onthaasten. Paar weken terug voor een weekend op en neer naar Berlijn, dat is echt prima te doen (als je met die paar pk onder de kap kunt leven, je moet wel op de cruise control rijden en inhalen plannen

). Ook een keer mee naar Munchen en Oostenrijk geweest. Al besef je in Oostenrijk natuurlijk dat je de verkeerde auto bij je hebt. Verder geen issues, twee keer standaard beurtje gehad.
Met de 4C heb ik minder gereden de afgelopen twee jaar. Natuurlijk wel regelmatig meegepakt om stoom af te blazen, maar dat was veel in de omgeving. Dat komt natuurlijk ook door corona, er stond wel een trip gepland maar dat ging door het virus niet door. De laatste grote rit was in 2019; de Manx Run van DF, naar Engeland, Isle of Man en Ierland. Dat zijn echt de ritten waarvoor die auto gemaakt is, puur autorijden. Je moet alleen geen comfort verwachten tijdens zo'n trip, je kan redelijk gebroken aan komen, maar dat is part of the deal.
Momenteel staat ie gedurende de winter gestald bij een DFer. Ik heb wel een issue gehad waarbij er wat vocht in de brandstoftank was gekomen door een afwatering die verstopt zat. Verder is de distributie gedaan.
Dit jaar wil ik wel weer een langere trip maken, ergens richting de bergen. En ik kwam erachter dat ik vorig jaar geen enkele keer naar de Ring ben geweest, dat kan natuurlijk ook niet.
Verder geniet ik er nog steeds van, unieke auto en met weinig te vergelijken.