Maar ik overweeg ook wel een cabrio. Hopelijk is na 20 jaar het kappersstigma er een beetje af, met baseball-leer en een chipje is zo’n cabrio toch wel errug lekker.
WJ schreef: 16 okt 2018, 13:57Ja velgen staan er verdacht goed bij, hebben ze goed uitgezocht. Al wil ik wel ooit een set Speedlines eronder (denk ik). Hoe zie je dat het imitaties zijn?flieger schreef: 16 okt 2018, 12:01 Mooie TT! Zwart staat 'm goed. De replica Nuvolari velgen ook. Weet alleen niet wat die in gewicht doen t.o.v. originele welen.
7AF25CC8-F775-4649-B4EF-1F1475022AA8.jpeg
Waar de achterbank in de beugels valt, die bouten eruit gedraaid en wat anders geknutseld.
Je zit inderdaad met je kont aardig op de bodem, en het dashboard is wel echt aanwezig (lastig uit te leggen), maar ik heb altijd hothatches en zulk soort spul gereden en dan is dit wel een leuke verandering. Ja het is maar een TT maar door de lage zit, die “krappe” voorruit (voldoende zicht hoor) en diep dashboard met die twee roosters in de lengte doet het toch beetje speciaal/sportauto aan.Crookie schreef: 12 dec 2018, 20:54 Siet gut aus. Rijdt het prettig zo een TT? De zit positie lijkt mij vrij laag ten opzichte van de voorruit.
Een resonated uitlaatlijn, voor wat extra beleving word het volgende. Hij is al gechipt en er zit al een Eibach Pro set onder en de remmen voor hebben geperforeerde schijven met blokken die ook niet standaard zijn.
Nee, gewoon de orginele gordels komen door de stoel.
Gebruikers op dit forum: frank de jonge, Godspeed, GRzep, Thomas H, tomgtr, Vanreijmersdal en 1 gast