Geweldig apparaat, weleens mogen sturen met een boxster S van een klant van mij.. maarre.. dat rijdt idd geweldig en het dak kan nog open ook
Geef mij maar een Cayman S door RUF aangepast 8) ipv de uberkever 911
In Monaco vind ik dat prima, in Nederland not done, ver over the top, te opvallend vragen om ellende waar je niet op zit te wachten ...............................om het even voorzichtig te formuleren..........
Dan kunnen we net zo goed al onze hokken opdoeken.. want die zijn allemaal opvallend ik vind het best kunnen die oranje wielen.. maar niet voor dagelijkse gebruik.. (zie mezelf al staan in de file )
Je had het geluid uit de uitlaat moeten horen, het klonk er ook bijna naar
Bij het stilstaan bij het stoplicht kon ik het geluid voelen zo hard was het, maar toch klonk het erg mooi.
Zo'n auto valt hier ook enorm op, maar meer als een paar duimen omhoog kreeg ie niet echt als reactie. Iedereen stond gewoon te kijken en luisteren. Meer niet, politie te paard die even verderop stond ook.
Ik was ook behoorlijk onder de indruk van de Cayman S. Dit is ook weer zo'n auto die in het echt veel mooier is dan op de foto's, zeker in een basiskleur (gewoon non-metallic wit of rood met gespoten velgen)
De balans is gewoon helemaal perfect voor elkaar, je kan zo makkelijk zo vreselijk hard met deze auto. Daarbij een lekkere roffel, een goede snelheidsbeleving. Enige wat tegenzit is de prijs, kaal zit je al aan 85k en da's toch veel geld. Anderzijds, een kale 997 Carrera is nog eens 30k duurder en die biedt buiten extra gewicht niets meer.
Nah...vind het echt een fijne auto maar voor mij te duur. Kleed hem een beetje grappig aan en je zit aan 105-110k. Da's me toch wat bizar voor een betrekkelijk krappe tweedeurs-coupe. Liever een E92 M3 dan.
Helemaal kaal laten om geld te besparen kan ook maar als daily driver zou ik wel het nodige aan comfort en ruimte missen.