Ach, ik vind een normale 2 liter TDI ook prima, chip je zo naar de 200 pk. Ben de 1.6 wel zat.
Echter die 2.0 TDI met DSG, leren bekleding, panoramadak, dikste multimedia etc. zijn verdomd dun gezaaid
Ach, ik vind een normale 2 liter TDI ook prima, chip je zo naar de 200 pk. Ben de 1.6 wel zat.
BiTDi zou ik lekker laten staan. 2.0TDI nemen en zoals aangegeven lekker met een handbak! In de basis is de DSG niet slecht maar het loopt wel snel in de papieren als je er wat aan krijgt. De mechatronica units gaan vooral bij een bepaald type stuk dus de ene DSG is zeker de andere niet maar als je zeker van je zaak wilt zijn dan moet je voor een handbak gaan.
Een Toyota CVT! (serieus, systeem met tandwielen!)
Ik ben wel benieuwd: Zijn voor deze problemen geen verbeterde versies ontwikkeld of is het gewoon vervangen voor hetzelfde OEM onderdeel en verder rijden tot het weer stuk gaat? (Geen verstand van verder)Martin van der Zwaard schreef: ↑09 okt 2018, 16:41 Ik overdrijf niet dat ik hier nog geen DSG voorbij heb zien komen zonder problemen.
1x een Passat van 2010 met DSG7 waarvan de ene koppelingsplaat meer versleten was dan de ander. Resultaat is slippende koppeling bij overschakelen.
1x een Seat Ibiza van 2012 met zelfde probleem als bovenstaand.
1x een VW Golf 1.4TSI van 2011 met zelfde probleem als bovenstaand
1x Skoda Octavia 2011 met gescheurde mechatronic
Dus ik ben er wel van genezen inmiddels.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten