Dank!
En wie is u ook alweer?

Dank!
Ik snap dat altijd maar willen verlagen van sportieve auto's ook niet. Niks mis mee zo en anders wordt het echt wel een drempelschuiver.Robin schreef: 02 okt 2018, 13:53 Rijhoogte is irl niks mis mee, staat een auto die 'breder' is dan dat ie lang is bij wijze van en toch 0,5cm lager dacht ik dan OG M2.
+1535d schreef: 03 okt 2018, 12:02
Ik snap dat altijd maar willen verlagen van sportieve auto's ook niet. Niks mis mee zo en anders wordt het echt wel een drempelschuiver.
Verf/spray hittebestendig houdt het geen half jaar uit...Jussi schreef: 03 okt 2018, 12:13 Prachtig dingetje, hoor. Uitlaat moet inderdaad iets moois voor in de plaats. Tot die tijd zou ik, zoals elders al werd opgemerkt, aan de slag gaan met zwarte verf.
In welke stand zit je wanneer je 90° slip hebt? Op de OG M2 springen de nannies heel erg snel in in comfort stand (90% van mijn kilometers).
By the way: zijn de nieren op de M2C altijd zwart? Heb ze nog niet in chroom gezien. Niet dat er iets mis is met zwarte nieren op HS.
535d schreef: 03 okt 2018, 12:02Ik snap dat altijd maar willen verlagen van sportieve auto's ook niet. Niks mis mee zo en anders wordt het echt wel een drempelschuiver.
Ik ben er zeker van dat dat mooi blijft zitten. Het is immers de uitlaatbox en niet de headers.Robin schreef: 03 okt 2018, 13:53 En die einddemper was al een tijdelijke oplossing voor: zwartsprayen met hittebestendige verf, zal er na hard gejakker wel alsnog afgaan?
https://f87.bimmerpost.com/forums/showt ... ?t=1537890
+1. Bijvoorbeeld de e46 m3, maar ook onze 320d met m-pakket staan net te hoog. De m2 van Robin vind ik er echter perfect bijstaan uitgaande van de foto’s hierboven.Tristan schreef: 03 okt 2018, 14:15 Je hebt verlagen en verlagen (zgn. slammed look). Te laag is idd niet mooi, maar een subtiele verlaging van ca. 1-2 cm vult vaak de wielkasten net wat mooier op imho. Ieder zijn ding uiteraard, maar ik vind de meeste BMW's met M-onderstel of M-modellen net niet mooi qua hoogte.
Zal toch geen 800 graden worden daarachter/onder?Robin schreef: 03 okt 2018, 13:53 En die einddemper was al een tijdelijke oplossing voor: zwartsprayen met hittebestendige verf, zal er na hard gejakker wel alsnog afgaan?
https://f87.bimmerpost.com/forums/showt ... ?t=1537890
Gebruikers op dit forum: ArjanS, GRzep, Mark, matthyssie, Streetfighter232323 en 8 gasten