Dat circuitrijden hè

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 26 jul 2007, 17:55

Verhaal van iemand die vaak op Castle Combe rijd trouwens.

Je schijnt daar over een heuvel te komen zonder zicht op die bocht. Gemaakte fout is dus meestal gebrek aan baankennis. veel te hard aankomen uit het blinde stuk en dan of niet meer kunnen remmen of er alsnog te wijd uit vliegen.

Filmpje in kwestie zijn de Castle Combe action days, zelfde als vrijrijden.nl, gewoon 30 pond betalen en 15 min scheuren.

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 26 jul 2007, 19:44

Elmar schreef:Dit is toch niet de preview van de aankomende CPZ-DF dag... :shock:
dan hoop ik niet dat jij langs de baan staat met pech en dat je dan geschept wordt door mij of rene...... :roll:

GTRene

Bericht door GTRene » 26 jul 2007, 20:31

Flatline schreef:
Elmar schreef:Dit is toch niet de preview van de aankomende CPZ-DF dag... :shock:
dan hoop ik niet dat jij langs de baan staat met pech en dat je dan geschept wordt door mij of rene...... :roll:
Ik ga ook nooit vol over een punt wat ik niet kan overzien, zoals achter de paddock bij zandvoort eerst iets links? omhoog en dan een heuvel? knik? scary want daarzie je ook niet wat erachter ligt, affijn op de ring is dat helemaal erg omdat daar veel van die punten zijn dus no way dat ik daar vol erin knal :shock: wil altiijd zien wat er komt en overzien zeg maar...

Hans R
Auto: Jeep Rubicon

Bericht door Hans R » 26 jul 2007, 23:54

Tering! :shock: :shock: wat een malloten zeg!! Die Z3 die hem ff op die lotus parkeert :? Die vent had echt geluk dat die uit was gestapt.. Was dit het einde van het rechte stuk ofzo.. lijkt wel of niemand remt.. zie ook trouwens allemaal RWD uitbreken :wink:

Topfuel

Bericht door Topfuel » 28 jul 2007, 10:41

Knot schreef:
Bert ///M3 schreef:Vrij rijden in de UK:

http://axisofoversteer.blogspot.com/200 ... tence.html

:shock:
WTF zeg... mensen die de bocht incrashen of onder- of overtuurd uitcrashen, niet normaal hoor. :shock:
Vooral die Lancer VI maakt het nogal bont...

Wilbert

Bericht door Wilbert » 28 jul 2007, 11:25

:shock: :shock:

Plaats reactie