Ik heb geen hoge pet van Hamilton, had ik al een keer gemeld, en die pet is nu nog lager. Hij komt zo op de lijst der gemaakte giganten zoals Shumi, waarvan ik ook geen hoge pet heb. Gelukkig ontnam Bottas 1 pole van zijn record aan poles, maar nu heef hij naast de onduidelijke minder prominente gegeven winsten, een ala Barrichelo - Shummi winst bij op zijn record lijst. Zou je in de record boeken moeten corrigeren. Maar wat mij ook stoort is de belachelijke vertoning op het podium, net een begrafenis. En heel leuk hoe Sebastiaan met een grootte lach op zijn gezicht de camara bedekde met een handoek in de waiting room voor het podium want iceman #2 was NOT AMUZED... nog erger was dat Bottas ECHT vroeg of Hamilton de plek zou terug geven ! Dan heb je te veel vodka op!!! Bah, Op naar 2019 en echte gevechten. Ferrari had Kimi ook voor kunnen laten rijden Max voorbij gelaten en Hamilton en Bottas hebben vertraagd zo dat Seb een aanval op beiden kon doen. Hoe belachelijk wordt F1 dan? Gelukkig deden ze dat niet.
Maar MAX, WTF, dacht ik te genieten, rijdt hij iedereen voorbij in een paar rondjes waarna enkel een spannend moment met Seb en Hami, en een dood saaie stoeledans van Ocon en Perez na genoeg een saaie race werd. Volgende keer, iets minder snel inhalen zo dat we langer kunnen genieten