Al een tijdje hier aan het meelezen, en mij toch maar aangemeld om me af en toe in de discussie te mengen, technische raad te vragen of informatie in te winnen. Zelf ben ik van kinds af aan autogek, en in mijn kinderjaren altijd fan van BMW geweest. Na wat VAG uitstapjes toen ik net mijn rijbewijs had, uiteindelijk toch weer bij BMW terecht gekomen.
In het verleden diverse modellen gehad:
E87 116i met M-sportpakket en 122pk

F30 320i
E91 330d Touring
E46 325ci cabrio
Huidige auto is een F30 330e voor het fiscale voordeel:
Daarnaast hebben we momenteel een Mini Clubman Cooper S die in de plaats kwam van de E46 cabrio.
In mijn vrije tijd hou ik me vooral bezig met de buitenkant van de auto. Polijsten en waxen van de lak. Bij de E46 vaak zelf klein (preventief) onderhoud gedaan. Bij de F30 ga ik er niet aan beginnen, want: lease en de MINI is net onder handen genomen bij Beek, dus die kan er nog even tegen.
Omdat ik de E46 een tijdloos model vind, en ik er nog altijd graag 1 zou hebben zoek ik nog altijd verder naar een goede, originele en nette E46 330i sedan of coupé. Maar dat wordt wel steeds lastiger, zelfs in Duitsland.
Ik zal jullie wellicht de komende tijd wat informatie gaan vragen met betrekking tot de zoektocht naar een geschikte E46.