Bij deze zal ik me even voorstellen, mijn naam is Tuur, woonachtig in Hoorn, N-H.
Al heel wat jaren actief in de Renault scene waarbij ik vele Renault modellen heb gehad. Momenteel in het bezit van een Clio R27 F1-team met M3RS motor, Renault 5 gtt zonder motor en een Renault Megane 3 GT Estate tevens met M3RS motor.
De laatste is de auto waar ik momenteel in rond rijdt, regelmatig te zien op vrijrijden sessies op CPZ samen met diverse Megane RS'en:

De Megane is voorzien van een M3RS motor, cup versnellingsbak (lsd), Ramair inleg filter en aangepaste airbox, Wagner intercooler, 630cc injectoren, hybride turbo en een aangepast M3RS uitlaatsysteem. Computer her-geprogrammeerd door mijzelf (Dekker Motorsport) en draait nu ongeveer 500nm en 375pk. Onderstel is voorzien van M3RS H&R veren, GT220 remschijven+klauwen en DS1.11 remblokken, ATE typ200 remvloeistof en verder eigenlijk niks bijzonders. Record rondetijd CPZ ligt nu op 2.13,5 op 225/40/18 PS4's.
Na de laatste, bizar drukke, keer op CPZ (vrijrijden za 22-9-18) besloten toch maar eens een DF trackday uit te gaan proberen, deze staat gepland op 2-10-18.
Hopelijk tot veel ziens!