Afgelopen Maandag was het zover, de Syclone werd opgehaald in Amsterdam.
Natuurlijk meteen Dinsdag op de brug gezet, een spons er over gehaald en het poetsmachine voor de dag getoverd.
Na een uurtje poetsen zag de auto er al compleet anders uit.
Ik was er van uit gegaan dat de auto geheel overgespoten zou moeten worden, maar na het poetsen is dat terug gebracht naar de motorkap, het dak en de achterklep ivm wat beschadigingen.
Technisch valt hij me ook 100% mee.
De auto heeft enkele 100den mijlen geleden nieuwe remblokken, remschijven, rembklauwen, remschoenen, remslangen en 4 nieuwe banden gekregen en is daarna volgens mij aan de kant gezet en niet meer naar om gekeken.
De onderkant heb ik me op uitgeleefd met een staalborstel en een handveger on de boel (vlieg) roestvrij me maken en een bult spinnenwebben te verwijderen.
Helaas is de tank voorzien van een roestgaatje van nog geen mm groot en is er al een nieuwe tank onderweg vanuit America, net zoals een set nieuwe schokbrekers voor de voorkant, nieuwe raam+portierrubers (uitgedroogd) en 2 delen van de verbrederset aan de rechterkant, ketsjing kassa want deze worden niet meer geleverd en voor NOS onderdelen wordt de hoofdprijs gevraagd...
Aangezien ik de bed cover allang in huis had is deze er ook meteen op gezet en ik moet zeggen; de auto oogt ineens compleet anders met een stukje zeil over de bak.
en nu een paar plaatjes van het (stiekum toch wel erg leuke) vehikel.
Een stukje voor- en na poetsen....
En met de cover erop gemonteerd.
Aankomende week alle verbreders er maar eens af halen, kijken welke er gerepareerd moeten worden en de nieuwe tank er eens onder schroeven als deze binnen is.
wederom een leuk projectje voor de donkere dagen