Uit de tijd dat ik nog een E36 325is M-technic (limited ed. gelieerd aan de M3 LTW) had, heb ik nog een setje M-Technic decals over die in de OEM door molding passen. Ik zie dat jij geen moldings met logo's hebt, maar mocht je die ooit willen plaatsen, dan is dit misschien een leuke touch. Je mag ze zo hebben van me.
Mocht jij ze niet willen, dan kan ik er misschien iemand anders blij mee maken.
Uit de tijd dat ik nog een E36 325is M-technic (limited ed. gelieerd aan de M3 LTW) had, heb ik nog een setje M-Technic decals over die in de OEM door molding passen. Ik zie dat jij geen moldings met logo's hebt, maar mocht je die ooit willen plaatsen, dan is dit misschien een leuke touch. Je mag ze zo hebben van me.
Mocht jij ze niet willen, dan kan ik er misschien iemand anders blij mee maken.
Hoi Joost,
Dat klopt, in deze polyester deuren zijn de stootlijsten deel van de mal.
Om heel eerlijk te zijn kende ik deze decals nog niet. Ik waardeer je aanbod enorm, maar ik denk dat je er beter iemand anders blij mee kunt maken die ze meer kan waarderen. Toch bedankt!
Uit de tijd dat ik nog een E36 325is M-technic (limited ed. gelieerd aan de M3 LTW) had, heb ik nog een setje M-Technic decals over die in de OEM door molding passen. Ik zie dat jij geen moldings met logo's hebt, maar mocht je die ooit willen plaatsen, dan is dit misschien een leuke touch. Je mag ze zo hebben van me.
Mocht jij ze niet willen, dan kan ik er misschien iemand anders blij mee maken.
Djessey schreef: 12 sep 2018, 11:25
Dat klopt, in deze polyester deuren zijn de stootlijsten deel van de mal.
Om heel eerlijk te zijn kende ik deze decals nog niet. Ik waardeer je aanbod enorm, maar ik denk dat je er beter iemand anders blij mee kunt maken die ze meer kan waarderen. Toch bedankt!
Ah...ik wist niet dat het een deel was. Dat had ik even gemist. OK, no prob!
Overigens, zijn decals replicas van de 'NLA' E30 grill badges.
eBoonstra schreef: 12 sep 2018, 10:28
Super! Zoek je toevallig de resterende strips nog?
Haha toevallig wel.
Ik mis die aan de voorkant....maar daar wil ik de variant zonder kentekenplaathouder. En op beide achterschermen mis ik hem nog
Ik heb alles, maar niet die voorkant zonder kentekenplaathouder (wist niet eens dat dat bestond). Die van het sleepoog heb ik wel, en van de achterschermen heb ik ook wel. Mocht je interesse hebben, stuur mij gerust een PB'tje
eBoonstra schreef: 12 sep 2018, 10:28
Super! Zoek je toevallig de resterende strips nog?
Haha toevallig wel.
Ik mis die aan de voorkant....maar daar wil ik de variant zonder kentekenplaathouder. En op beide achterschermen mis ik hem nog
Ik heb alles, maar niet die voorkant zonder kentekenplaathouder (wist niet eens dat dat bestond). Die van het sleepoog heb ik wel, en van de achterschermen heb ik ook wel. Mocht je interesse hebben, stuur mij gerust een PB'tje
Bij die voorstrip zonder plaathouder staat er gewoon BMW op.
Kan je van een USA auto bestellen.
Die livery is vet geworden zeg. Ik zou er enkel nog zo'n STW vleugeltje op zetten.
Had een STW vleugeltje...maar dat staat erg vreemd op een coupe met een relatief hoge kont. Bovendien komt daarbij de neerwaarstse kracht van de vleugel in het midden van de polyester kofferklep welke ik dan flink moet gaan verstevigen. Ik denk eerder aan een GT vleugel, en dan enigzins stelbaar.
Kapotte
-Aandrijfstang
-Stuurbekr pomp
-Koelslang
-SPAL fan
Het was ook bizar druk..met als resultaat dat je nergens echt kon doorrijden....en een hele grote mix van auto's en niveau's door elkaar heen...
Bah...auto staat veeeeeul te hoog. Zit een beetje in de knoop met de beperkte hoeveelheid schroefdraad op de dempers. Als ik lager wil moet ik dat compenseren met langere hulpveren. De uitgaande slag van de demper is namelijk relatief groot. De auto is erop gemaakt om voor nog 4cm lager te kunnen, en achter +/- 10cm.
Dus weer lekker aan de bak....
A.s. vrijdag weer even testen bij Vrij-Rijden..even kijken of alles dan wel heel blijft...
Tot slot nog even kijken voor opties mbt de shifter....deze is van een wat ouder raceteam overgenomen maar van 4 naar 5 blijft tricky....ik moet er teveel bij nadenken om het niet per ongeluk in z'n 3 te rammen. Kan natuurlijk ook zijn dat ik al erg lang niet meer heb gereden en gewoon even moet wennen...want de rijkunsten die mogen wel even afgestoft worden
Nou dan eindelijk de E36 eens voor langer dan 1 sessie kunnen testen, namelijk 2 sessies!
Gister op Zandvoort met Vrij-Rijden 2 sessies kunnen doen, de eerste sessie even rustig aan gedaan. Aankijken of alles goed aanvoelt. Dat ging wel lekker.
Een 2e sessie later even vaart kunnen maken, tot mijn verbazing gaf de laptimer een 2:00 aan, had zelf ook wel door dat het snellere rondes waren. Het is voor mij even geleden dat ik relatief hard heb gereden (altans, 2:00 is voor mij erg snel). Dus ik moest persoonlijk weer erg wennen aan de snelheid, dat zal met meer rijtijd en ervaring wel goed komen.
Volgens de laptimer was onderstaande een van de snelste rondes
Helaas gevolgd door een oeps momentje later op de dag
Iets op de baan, bananenschil of olie. Ik weet het niet...als jullie nog een goed excuus of smoesje hebben die ik kan gebruiken hoor ik het graag.
De auto zelf voelde erg vertrouwd aan, erg speels dat wel. Er zit ergens een trilling in de auto op hogere snelheid, met name in bochten naar links. Dat zal even lastig worden om uit te zoeken.
Het doel voor nu is om de auto betrouwbaarder te maken, het onderstel verder uit te werken en eventueel de standaard remklauwen achter te vervangen voor iets sportievers. Daarnaast weer actief aan de slag met gewichtsvermindering aangezien er nog een makkelijke 50kg uit kan.