Kleine update.
Bij vrij-rijden even wezen testen. Resultaat
Kapotte
-Aandrijfstang
-Stuurbekr pomp
-Koelslang
-SPAL fan
Het was ook bizar druk..met als resultaat dat je nergens echt kon doorrijden....en een hele grote mix van auto's en niveau's door elkaar heen...

Bah...auto staat veeeeeul te hoog. Zit een beetje in de knoop met de beperkte hoeveelheid schroefdraad op de dempers. Als ik lager wil moet ik dat compenseren met langere hulpveren. De uitgaande slag van de demper is namelijk relatief groot. De auto is erop gemaakt om voor nog 4cm lager te kunnen, en achter +/- 10cm.
Dus weer lekker aan de bak....
A.s. vrijdag weer even testen bij Vrij-Rijden..even kijken of alles dan wel heel blijft...
Tot slot nog even kijken voor opties mbt de shifter....deze is van een wat ouder raceteam overgenomen maar van 4 naar 5 blijft tricky....ik moet er teveel bij nadenken om het niet per ongeluk in z'n 3 te rammen. Kan natuurlijk ook zijn dat ik al erg lang niet meer heb gereden en gewoon even moet wennen...want de rijkunsten die mogen wel even afgestoft worden
