Veel foto's heb ik niet van de auto, bijna alleen maar de foto's van de verkoop advertentie.

Thuis aangekomen.

En na zo'n anderhalve week wachten op het kenteken mocht hij eindelijk de weg op.

Haha, zelf ben ik blijer met de Sierra dan met de BMW. Maar dat zullen de meesten wel niet begrijpen.Walter schreef:Haha wij helemaal blij met een Sierra, heb je stiekem ook een BMWWel een mooie trouwens.
Als hij een beetje schoon was had ik dat wel even gedaan.Macboy schreef:Gaaf ding![]()
Foto met je mobiel is toch zo gemaakt ?
Na het verwijderen van het roetfilter is het verbruik zo'n 10% gedaald denk ik. Met het roetfilter er nog onder reed is meestal rond de 1 op 18. Maar het nadeel van de roetfilter verwijderen is voor mij toch wel dat de auto flink is gaan stinken. Eigenlijk zet ik altijd de binnencirculatie aan als ik stil sta voor het stoplicht want anders vind ik het echt stinken. Ook waren de uitlaatpijpen voor het verwijderen van het roetfilter nog altijd netjes schoon. Maar 2 dagen nadat het filter weg was waren ze al compleet zwart.e30touring1990 schreef: 03 aug 2017, 10:51 wat doet die qua verbruik? nog verschil na verwijderen van het roetfilter?
Ik heb precies hetzelfde. Als het buiten ca 18 graden is en wellicht wat vochtig (of regen) gaat de auto lekker warme lucht naar binnen blazenMarc Sierra schreef: 03 aug 2017, 11:31 Een ander minpuntje van de auto vind ik de airco/ventilatieunit en de bediening daarvan. Onder de 16 graden kan je hem niet instellen, dus is het onmogelijk om bv. frisse buitenlucht van 12 graden uit de roosters te krijgen wat best fijn kan zijn als je net na het sporten in de auto stapt. En ook vind ik het storend dat als je de lucht specifiek naar de voorruit stuurt de lucht automatisch verwarmd is. Voor het ontwasemen van de voorruit werkt het goed, maar heel de tijd die warme lucht in je gezicht is niet lekker. En om nou de airco aan te zetten om de warme lucht van de voorruit te compenseren vind ik ook een beetje vreemd.
Gebruikers op dit forum: Hsp, Joost H., Martijn_bmw, Streetfighter232323 en 7 gasten