Met wat voor verbruik moet je rekening houden? Mijn gevoel bij een E8x was altijd dat het niet uitmaakt of je een 116i, 118i, 120i of 130i had, het verbruik was altijd rond de 1 op 10-11.

Nu je het zegt, achterbumper lijkt op de foto's iets donkerder. Is wel een automaat maar dat had je vast wel gezien.Knot schreef: 13 sep 2018, 14:32 Achterbumper lijkt wel een ander tintje te hebben en de voorbumper een beetje een bult in de lijn bij de foto schuin voor naar de motorkap.
Denk wel dat deze 120i een betere optie is nog dan de 118i uit dld die ik postte.
Gewoon M-pakket toch? Ik vind het wel een mooi ding zo.Knot schreef: 13 sep 2018, 14:23 Dan hou ik de 630 er toch bij.
https://www.van-poelgeest.nl/voorraad/b ... t=occasion
Wat vinden we van deze voorbumper en achterbumper?
Geen idee, in de onze zit het ook niet. Het moet op een gegeven moment ophouden met opties aanvinken toch?Knot schreef: 13 sep 2018, 15:54 Waarom zou je geen dimmende spiegel nemen kan iemand dat verzinnen? Zou wel in High exe mogen zitten voor die 5k
M sport remsysteem zouden bij mij na het M-pakket bovenaan staan. Die kleine remmetjes zien er echt niet uit.Knot schreef: 13 sep 2018, 16:23 Neerklapbare bank ook erg handig. Dat heeft die uit Duitsland weer niet. 250 piek ofzo. Dimmende binnenspiegel 182 dacht ik. En wel m remmen nemen voor 640 dan... zou bij mij pas later op de lijst komen.
Dimmende buitenspiegels ga ik zelfs missen. Ik een Nivo van comfort. Enige minpunt is dat je niet goed ziet wie erb achter je rijdt maar binnenspiegel zou ik standaard vinden.
M140i handbak @ Thijs voor 40K.k33z schreef: 13 sep 2018, 16:27 Bestaan er serieus F20s zonder neerklapbare achterbank? Pffff..... dat zou echt een showstopper zijn....
Zelf zou ik voor 34k een M135i gaan zoeken of misschien nog wat meer betalen voor een M140i. Kwa verbruik niet extreem veel duurder, kwa beleving van een compleet ander niveau.
Dat was in het atmo tijdperk idd zo.martll schreef: 13 sep 2018, 14:33 Blauw of wit vind ik een stuk mooier op een F20 eerlijk gezegd. Grijs is een beetje saai.
Met wat voor verbruik moet je rekening houden? Mijn gevoel bij een E8x was altijd dat het niet uitmaakt of je een 116i, 118i, 120i of 130i had, het verbruik was altijd rond de 1 op 10-11.![]()
Jup, nogal een kansloos iets om hem op af te ketsen.Arthur schreef: 14 sep 2018, 12:09 Huh?
Ik had de auto nog geen uur en de voorbumper moest gespoten worden. Bleek een aardige kras op te zitten en dat was niet eens mijn schuld... Dan laat je hem al staan? Mijn ex 520d touring heb ik in D gekocht en toen is ook de voorbumper gespoten om hem PS gereed te maken. Jij zoekt wel heel veel redenen om een auto niet te kopen
Om een gespoten voorbumper liet ik deze niet staan.
Dan zeg je toch gewoon dat ze hem perfect moeten spuiten? Dat moet gewoon kunnen
Idd, dat is wel een hele aparte redening. Kan ik met geen mogelijkheid volgen. Gespoten bumper en geen goed idee om dat te kopen...k33z schreef: 14 sep 2018, 15:29 In de eerste week is toch beter, of zie ik dat verkeerd? Goed gerepareerd en minder kleurverschil? En waarom vond de vorige eigenaar het geen goed idee dat je de auto zou kopen?
Ik snap er geen fluit van![]()
Gebruikers op dit forum: Ti-Tourist (Erik), wjt en 30 gasten