Vandaag was helaas iets minder leuk dan gehoopt maar daar leren we dan maar weer van.
De baan op om 12:15 2 rondjes gereden even terug naar binnen bandjes na kijken/meten. Nog eens 3 rondjes gereden (blijft toch nog even wennen andere auto,banden,remmen e.d.)
Nou ging redelijk, gelijk maar even de tank vol gegooid een even 10 rondjes doen en dan maar weer kijken...
Helaas bij Bos uit kreeg ik een storing in het display te zien de versnellingsbak van de auto en ook gelijk de motor uit daar sta je dan 200m voor de pits. Maar ook niet meer aan te krijgen.
Zoeken zoeken zoeken opeens hadden we bedacht (hadden we al eerder problemen mee) de accu vervangen. Even vlug nieuwe accu gehaald die erin gezet nog niets. Computer eraan uitlezen geen storingen maar hij deed het toch echt niet.
Toch maar even gaan eten op een lege maag denken werkt ook niet, wat afgebeld maar niemand kon zomaar zeggen wat het zou kunnen zijn.
Waren we op de terug weg naar huis even langs de werkplaats gereden van Blekemolen daar even gevraagd, hun computer eraan. Bleek er een kabel breuk te zitten in de kabel naar de toerental sensor. Net achter het stekkertje een kabeltje door stekkertje uit elkaar kabeltje gesoldeerd computer storingen weer wissen. En BAM hij liep weer

Beste rondje van die 6 was 2:07:54 was er wel achtergekomen dat het een hele wijze keuze gaat zijn om er een ander onderstel onder te gaan zetten. Het zal me benieuwen wat de tijden worden als ik de auto beter ken dit was de eerste keer op Circuit met deze auto dus kan alleen maar vooruit gaan.
Eerst volgende keer gaat 3 okt zijn op TT assen dan moet die wel weer verder klaar zijn.