Die kleine Terrano van mij doet al 1815 kilo leeg..ErikS schreef: 10 sep 2018, 17:54 Net effe bij die X5 kijken..... Is hij niet aanwezig.
Kijk je om de hoek, staat er een felblauwe ontzettend cool uitgevoerde FJ cruiser...........
Supergaaf ding.
Maar 1900kg, pfuuuuuuu...
Barbie rijd er niet voor niets in rond
Kans van.tomgtr schreef: 11 sep 2018, 10:12 Nou, ik vermoed dat na de problemen en het zien van de gewichten van X5 en Tonka Erik moedeloos even de VW configurator start....
Enn dat is dezelfde als deze, maar dan in een andere plaats aangeboden.Crookie schreef: 10 sep 2018, 01:16Stond onlangs een pareltje van ‘n e39 525i msport te koop. 156d km dacht ik.ErikS schreef: 09 sep 2018, 21:23 Voor mij?
Deze week kijken bij:
X5 3.0
Alpina B3S e46 touring
En ik start een europese zoektocht naar een E39 525i/530i/540i Msport touring in topas blauw. Of messing, of imola... In ieder geval een frisse luxe & unieke kleur.
Mocht de X5 bevallen koop ik die & dan verkoop ik die wel weer wanneer ik de perfecte E39 vindt.
Edit: deze. Alleen geen touring![]()
https://www.autoscout24.com/offers/bmw- ... 50040a36e4
Vind je? Als het allemaal het type Martijn, Knot, Erik, dvh, en mijzelf zijn geweest. Na een paar manden of een jaartje weer wat anders. Verder gewoon doen wat er aan een auto moet gebeuren qua onderhoud zie ik het probleem niet. Dat weer je niet natuurlijk, maar om hem meteen af te schrijven?Audi6 schreef: 11 sep 2018, 12:54Zes eigenaren sinds november 2011. Huidige eigenaar heeft 'm 5 maanden. Walk away...
+1 vaak met liefhebber auto's juist ook liefhebbers maar die zijn na een maand 6 wel weer klaar en op naar het volgende avontuurArthur schreef: 11 sep 2018, 13:05Vind je? Als het allemaal het type Martijn, Knot, Erik, dvh, en mijzelf zijn geweest. Na een paar manden of een jaartje weer wat anders. Verder gewoon doen wat er aan een auto moet gebeuren qua onderhoud zie ik het probleem niet. Dat weer je niet natuurlijk, maar om hem meteen af te schrijven?Audi6 schreef: 11 sep 2018, 12:54Zes eigenaren sinds november 2011. Huidige eigenaar heeft 'm 5 maanden. Walk away...
Bij de vraag wanneer hij de laatste beurt heeft gehad is het antwoord:
Gebruikers op dit forum: CRZ, jvb, malle eppie, Martijn M, Martijn_bmw, MVB, pj311, Semrush [Bot], Woppa en 19 gasten