Hoppa

Deze ish mooie land
Drama is in mijn ogen het scheiden van kinderen van hun ouders, wat vorig jaar gebeurde bij het uitzetten van de moeder terwijl de kinderen hier achterbleven.tomgtr schreef: 09 sep 2018, 01:11 En op menselijk niveau was het voor die kinderen een drama geweest om naar Armeniē uitgezet te worden.
+1. In principe deden ze dat ook, maar na het "weglopen" (wat is daar exact gebeurt?) en het door de politie oproepen van burgers om uit te kijken naar die twee (heksenjacht?) is Harbers toch overstag gegaan. Het lijkt er sterk op dat bepaalde hooggeplaatse cq. invloedrijke personen een eigen agenda hebben, want er klopt hier een hoop niet.Luco schreef: 10 sep 2018, 10:43 Als je dan tonnen verspeelt aan procedures ed, hoe lullig ook, vind ik dat je als regering je poot stijf moet houden, of je had al dat belastinggeld niet moeten verkwanselen en gelijk moeten zeggen blijf maar, nu zijn er enkel verliezers.
Ja, dat is lekker makkelijk roepen, maar hier heeft nu eenmaal iedereen in principe dezelfde rechten, crimineel of niet.Mike R32 schreef: 10 sep 2018, 15:56 Nogmaals ik heb er geen problemen mee. Kinderen die Nederlands zijn opgevoed zijn een aanwinst voor dit land. Flikker dan alle buitenlanders er maar uit die nog geen woord Nederlands spreken, degene met een dubbel paspoort. In Frankrijk en Duitsland volgen de incidenten elkaar op met mestrekkende stekende Syriërs en Afghanen, lekker volkje heeft Europa binnengehaald. Trap dat tuig maar het land uit.
Waar naar toe dan, JP? Friesland?JP schreef: 18 sep 2018, 10:22 Dus bij een normale straf was ie zijn vbv kwijt. Zetten we autochtonen ook maar uit als ze vergelijkbaars uithalen..?
Ben net terug. Bij binnenkomst van Budapest en na het uitstappen van de metro kwam er direct een 4C langs. Voelde direct goed haha!
Gebruikers op dit forum: erwin20vt, Mark 320iS, Martijn_bmw, Ti-Tourist (Erik), tomgtr en 7 gasten