Eriks 530i Touring & VW Golf GTI
-
Re: De Alpina B3S van Erik - And it's gone.
E60/61 goedkoop. Vraag David eens...
- Will F.
Al eens gereden met een F30/31 ? Staat qua stuurgevoel lichtjaren af van de hydro units, voor mij echt een forse tegenvaller.
Staat m.i een duurzame klik in de weg.
Zijn verder wel mooi auto's zker als alternatief voor een audi/vw, echter vind ik deze wel aan de prijs; 10% eraf en je heb t nog geen superdeal.
Zijn verder wel mooi auto's zker als alternatief voor een audi/vw, echter vind ik deze wel aan de prijs; 10% eraf en je heb t nog geen superdeal.
-
Nope, nog niet.Will F. schreef: 08 sep 2018, 11:08 Al eens gereden met een F30/31 ? Staat qua stuurgevoel lichtjaren af van de hydro units, voor mij echt een forse tegenvaller.
Dat staat uiteraard op de planning!
Ik ben ook nog 'bezig' met een M performance uitgevoerde 328i uit 2016. Maar eerst nog even de Autostudio afwachten.
-
Lekkere 5 cilinder kan ook nog wel eens leuk zijn..... 

-
OnlineMartijn_bmw
Oeh dat is een gave!
- dvh
Mooie 328i GT bij autostudio Erik
Mooie winterset erbij vragen en nieuwe banden enzo + dikke beurt en dan snel de Alpina inruilen.
Wanneer je een brave 520i zoekt met nieuwe motor en lekker aangekleed dan is dit een net exemplaar:
http://adelsautos.nl/inventory/bmw-5-se ... e-edition/
Of gewoon de 550 houden (als dat kan ) Want ik denk dat hoe meer je hierin rijdt. Hoe harder een 320i tegen gaat vallen. Rijdt minder lekker. Is minder luxe en heeft minder rust. En ook heel veel minder power.

Mooie winterset erbij vragen en nieuwe banden enzo + dikke beurt en dan snel de Alpina inruilen.
Wanneer je een brave 520i zoekt met nieuwe motor en lekker aangekleed dan is dit een net exemplaar:
http://adelsautos.nl/inventory/bmw-5-se ... e-edition/
Of gewoon de 550 houden (als dat kan ) Want ik denk dat hoe meer je hierin rijdt. Hoe harder een 320i tegen gaat vallen. Rijdt minder lekker. Is minder luxe en heeft minder rust. En ook heel veel minder power.
-
- Auto: E63 M6
Gewoon een dikke V10 halen
je leeft maar 1 keer 

- JP
Polo GTi, je leeft maar 1 keer

- Riceaux
Lol, je had ‘m zelf dus ook al gevonden.

-
Toch maar eens voelen hoe dat rijdt zo'n 420i... Vanwege de problemen met vrouw haar auto rijdt zij nu met mijn vorige F31 rond. Vandaag moesten we naar een feestje dus lekker makkelijk deze nog eens gepakt ipv de M2. Wat rijdt dat als een dweil als je eenmaal wat gewend bent. Stuurgevoel is 100% dood, acceleratiegevoel 0, M-Sport onderstel valt helemaal door de mand.
Ik weet niet of je happy zal zijn als je van 400PK E9X Alpina geweld komt.
Is een E90 M3 niet wat?
Ik weet niet of je happy zal zijn als je van 400PK E9X Alpina geweld komt.
Is een E90 M3 niet wat?
-
Laten we eerlijk zijn als je performance auto’s als Alpina of een M serie hebt gereden is alles een stap terug! Merkte dat zelf ook voor dat ik de M6 kocht reed ik een E64 650i zeker geen stakker maar ik miste toch iets en dat gevoel bleef bij mij in ieder geval knagen
-
Ik kan heel goed relativeren hoor.
Ik kan ook genieten van cruisen.
Natuurlijk ga ik het spelen met porsches ed missen. Maar als ik met mijn slechts 150pk cabrio van 3k rij mis ik ook niks.... Genieten kan in meerdere opzichten. En zo hou ik m'n rijbewijs tenminste
Ik kan ook genieten van cruisen.
Natuurlijk ga ik het spelen met porsches ed missen. Maar als ik met mijn slechts 150pk cabrio van 3k rij mis ik ook niks.... Genieten kan in meerdere opzichten. En zo hou ik m'n rijbewijs tenminste
- ADV
Ik heb dan geen Alpina gehad.. maar komend van de M135i tja.. De F31 is idd een boot, ik heb dan ook nog eens geen m-sport onderstel, dus das helemaal zwabberen. Desalnietemin is het een heerlijke cruier. Afgelopen week even naar Limburg moeten rijden, dan is 1 op 17 gewoon grappig, terwijl ik nog steeds 150-160 rij. Kom je een snelle auto tegen dan mis je misschien even het "sporten/tonen wie de grootste heeft", maar goed, dat hou je, tenzij je weer een dikke motor gaat rijden toch wel.
Qua stuurbeleving kan ik me echter totaal niet in Jussi vinden, vond die van de M135i maar dood in het midden, daar heb ik het in mijn topic ook al uitgebreid over gehad. Maar de 320i van Martijn stuurde strakker voor het gevoel dan mijn M135i. Geen idee waarom. Nee, geef me dan de Mini maar.. ik heb daar oprecht meer plezier van dan de M135i, het is geen snelweg/autobahn monster, maar dat hoeft ook niet.. Het is wel gevaarlijk binnen de BBK.. je zit zo op 80-90km per uur met die lange 2e versnelling.. Het stuurgevoel in de Mini is ook 10 keer beter dan in de M135i.. je kan er mee smijten niet normaal..
Ik wist het wel als ik Erik was.. Gewoon een familie cruiser (ik zou zelf in jouw geval groter gaan dan een 3-serie, of Golf Variant), maar bijv. kijken naar een F11 of misschien gewoon degelijk doen met een Superb Combi ofzo. Eventueel een V70 of misschien een A6 Avant? Zo maar wat opties.. Ik zou dan die 318i cabrio houden of iets zoeken waar je nog een beetje meer power in hebt en toch ook leuk/cabrio is. (Cooper S cabrio?
) of gewoon een 125/135i cabrio ofzo..
Ik zou er iig voor kiezen om de familie cruiser "degelijk" te houden, 9 van de 10 keer zit je waarschijnlijk toch met een snelheidsbegrenzer naast je?
Qua stuurbeleving kan ik me echter totaal niet in Jussi vinden, vond die van de M135i maar dood in het midden, daar heb ik het in mijn topic ook al uitgebreid over gehad. Maar de 320i van Martijn stuurde strakker voor het gevoel dan mijn M135i. Geen idee waarom. Nee, geef me dan de Mini maar.. ik heb daar oprecht meer plezier van dan de M135i, het is geen snelweg/autobahn monster, maar dat hoeft ook niet.. Het is wel gevaarlijk binnen de BBK.. je zit zo op 80-90km per uur met die lange 2e versnelling.. Het stuurgevoel in de Mini is ook 10 keer beter dan in de M135i.. je kan er mee smijten niet normaal..
Ik wist het wel als ik Erik was.. Gewoon een familie cruiser (ik zou zelf in jouw geval groter gaan dan een 3-serie, of Golf Variant), maar bijv. kijken naar een F11 of misschien gewoon degelijk doen met een Superb Combi ofzo. Eventueel een V70 of misschien een A6 Avant? Zo maar wat opties.. Ik zou dan die 318i cabrio houden of iets zoeken waar je nog een beetje meer power in hebt en toch ook leuk/cabrio is. (Cooper S cabrio?

Ik zou er iig voor kiezen om de familie cruiser "degelijk" te houden, 9 van de 10 keer zit je waarschijnlijk toch met een snelheidsbegrenzer naast je?

-
OnlineWJ
https://link.marktplaats.nl/m1315163049
Mooie vervanger voor dat oude ding
En dan gewoon weer en Golf Variant of Leon ST 1.4TSI ofzo.
Mooie vervanger voor dat oude ding

En dan gewoon weer en Golf Variant of Leon ST 1.4TSI ofzo.

-
Rij dan maar eens met de M2. Wereld van verschil.ArjandeV schreef: 09 sep 2018, 11:12 Qua stuurbeleving kan ik me echter totaal niet in Jussi vinden, vond die van de M135i maar dood in het midden, daar heb ik het in mijn topic ook al uitgebreid over gehad. Maar de 320i van Martijn stuurde strakker voor het gevoel dan mijn M135i. Geen idee waarom.
M135i is ook verschrikkelijk imho.
-
- Auto: Renault Clio 1.0 six speed fwd
Kan het me wel voorstellen om relaxe cruiser te kiezen, totdat je je op een gegeven moment anoniem voelt en het weer begint te kriebelen... 

-
Ja dat is precies wat ik bedoel het gevoel naar iets speciaals komt altijd terug en als je eenmaal iets speciaals hebt gehad ben je gewoon een beetje verpest 
-
Prima, dan koop ik de Morgan van Tom wel. 
-
Re: De Alpina B3S van Erik
Iemand nog een mooie Originele Alpina breedset in 19" kopen?

-
- Auto: tja welke zal het worden?
is de auto verkocht aan sleutelbloemauto's Apeldoorn? of garage de witte? auto staat in de sleutelbleomstraat apeldoorn of is het jou auto niet ?

-
Ik heb hem inderdaad in Apeldoorn staan, binnenkort vertrekt 'ie richting zwaag.
(Autostudio moest daar 'n auto ophalen. 550 naar mij, Alpina daarheen & terug met een andere auto.... 3 vliegen in 1 klap.
)
Had jij 'm verstuurd naar MCboy?
(Autostudio moest daar 'n auto ophalen. 550 naar mij, Alpina daarheen & terug met een andere auto.... 3 vliegen in 1 klap.

Had jij 'm verstuurd naar MCboy?
- JP
325iA touring is ook al gereserveerd bij de Autostudio. ErikS ? 

-
OnlineWJ
Erg veel haast hebben hun er ook niet mee dan, hebben ze er ook geen vertrouwen meer in. 

-
Zo lang we 'er niet uit zijn' is de Alpina van mij. Hij staat nog steeds op mijn naam.WJ schreef: 09 sep 2018, 18:00 Erg veel haast hebben hun er ook niet mee dan, hebben ze er ook geen vertrouwen meer in.![]()

-
Fijn hoekje dan om je auto te hebben staan...