Gisteren weer eens richting GoGarage37 getogen, niet voor reparaties, maar voor upgrades!
Brembo HC schijven zonder gaten/groeven:
Gecombineerd met Carbotech XP8 remblokken:
Setje mistlamp-dummies (ik denk voor een One oid) op de kop getikt en met behulp van de Dremel van gaas voorzien:
Daar zit een siliconen-slang aan vast, die uitkomt in de wielkast, ongeveer op de remklauw gemikt:
Misschien niet zo effectief als échte ducts die uitkomen op een beugel op de remklauw, maar een stuk beter dan niets. Ik weet niet zeker of het APK-technisch wat uitmaakt, maar voor het nette een knoppenlijst zonder mistlampen vóór gemonteerd:
De sensor van de oliedrukmeter zat rechtstreeks op de aansluiting in het oliefilterhuis, maar zo dicht tegen de motor willen ze nog wel eens stuk gaan door hitte en vibraties. Zit nu met een stuk slang ertussen op afstand gemonteerd:
Het kunststof expansievaatje van het koelsysteem wil nog wel eens scheuren op de naad, dus die preventief vervangen door een aluminium exemplaar:
De halo-stadslichten vond ik in het zilver iets teveel afsteken bij de rode bumper, dus vervangen voor de zwarte versie:
De LED-ring weer vervangen door een feller exemplaar, net als bij de vorige, maar dit keer voor gele verlichting gegaan. Leek me wel geinig...

Beetje lastig op de foto te krijgen, maar zijn echt een stuk feller dan de oude en goed geel:
Vervolgens geprobeerd om zonder m'n remmen te gebruiken van Lisse naar Almere te rijden, best pittig!

Goed anticiperen, tijdig terugschakelen en wat hulp van de handrem. Vervolgens op de dijk hier de blokken ingeremd, tijdje gereden om af te laten koel en toen weer zonder te remmen thuis geparkeerd. Ben benieuwd hoe ze het gaan doen!