F1 seizoen 2018
- Enrico
Re: F1 seizoen 2018
Persoonlijk, wat mij ergert aan Hamilton is dat hij een dikke saus nepheid heeft. Als hij een vraag krijgt zie je hem eerst even nadenken.... en dan vloeit er het zelfde blah blah elke wedstrijd uit en antwoordt hij de vraag niet. En wat komt er uit? precies, keer op keer het zelfde voorbedacht blah blah. Thanks to the team, your amazing, thanks to the fans, they are the greatest, we had a tough wekend, the car was tough to handle but im happy to have finished first the guys did an amazing job. keer op keer op keer.... Geef mij Kimi, Ricardo, Max, maar Hamilton, is gewoon niet bijzonder en zonder zijn Wingman / Robin / Knecht zou hij niet zo in de leiding zitten (Remember Rosberg?). Buiten de F1 schijnt Hamilton een feest beest te zijn, spontaan en gezellig, maar gezien zijn préséance in de F1 kun je het haast niet geloven. En laten we niet vergeten dat Lewis eerst Ferrari beschuldigde dat ze expres op hem inrijden en dat Ferrari allerlei trucks had om te winnen, tuurlijk zei die daarna, zo bedoelde ik het niet, maar zo bedoelde hij het wel. Nee ik ben geen fan, authenticiteit is ver te zoeken.
Laatst gewijzigd door Enrico op 05 sep 2018, 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- Arthur
- Auto: Nr.51
@Hans: Dat is dan het resultaat van in 'the picture' staan. Vindt die ook niet erg 

- Hielke
Ach luister, jij kent de ware Hamilton waarschijnlijk niet, maar ik kan je garanderen dat hij jou of wie van de toetsenbordridders dan ook hier helemaal niet kent. Persoonlijkheden vind ik vooral in de politiek belangrijk. In de wereld van de topsport? Boeie. Hamilton doet z'n ding en dat doet ie voortreffelijk. Voor rijders zoals hem, Verstappen, Riciardo en Alonso stem ik af op de uitzendingen. Zij maken de show, zij maken het aantrekkelijk.Enrico schreef: 05 sep 2018, 14:23 Persoonlijk, wat mij ergert aan Hamilton is dat hij een dikke saus nepheid heeft. Als hij een vraag krijgt zie je hem eerst even nadenken.... en dan vloeit er het zelfde blah blah elke wedstrijd uit en antwoordt hij de vraag niet. En wat komt er uit? precies, keer op keer het zelfde voorbedacht blah blah. Thanks to the team, your amazing, thanks to the fans, they are the greatest, we had a tough wekend, the car was tough to handle but im happy to have finished first the guys did an amazing job. keer op keer op keer.... Geef mij Kimi, Ricardo, Max, maar Hamilton, is gewoon niet bijzonder en zonder zijn Wingman / Robin / Knecht zou hij niet zo in de leiding zitten (Remember Rosberg?). Buiten de F1 schijnt Hamilton een feest beest te zijn, spontaan en gezellig, maar gezien zijn préséance in de F1 kun je het haast niet geloven. En laten we niet vergeten dat Lewis eerst Ferrari beschuldigde dat ze expres op hem inrijden en dat Ferrari allerlei trucks had om te winnen, tuurlijk zei die daarna, zo bedoelde ik het niet, maar zo bedoelde hij het wel. Nee ik ben geen fan, authenticiteit is ver te zoeken.
- Downforce Hans
DAt ben ik wel gedeeltelijk met je eens maar als je het goed bekijkt dat verteld hij wel de waarheid.Enrico schreef: 05 sep 2018, 14:23 Persoonlijk, wat mij ergert aan Hamilton is dat hij een dikke saus nepheid heeft. Als hij een vraag krijgt zie je hem eerst even nadenken.... en dan vloeit er het zelfde blah blah elke wedstrijd uit en antwoordt hij de vraag niet. En wat komt er uit? precies, keer op keer het zelfde voorbedacht blah blah. Thanks to the team, your amazing, thanks to the fans, they are the greatest, we had a tough wekend, the car was tough to handle but im happy to have finished first the guys did an amazing job. keer op keer op keer.... Geef mij Kimi, Ricardo, Max, maar Hamilton, is gewoon niet bijzonder en zonder zijn Wingman / Robin / Knecht zou hij niet zo in de leiding zitten (Remember Rosberg?). Buiten de F1 schijnt Hamilton een feest beest te zijn, spontaan en gezellig, maar gezien zijn préséance in de F1 kun je het haast niet geloven. En laten we niet vergeten dat Lewis eerst Ferrari beschuldigde dat ze expres op hem inrijden en dat Ferrari allerlei trucks had om te winnen, tuurlijk zei die daarna, zo bedoelde ik het niet, maar zo bedoelde hij het wel. Nee ik ben geen fan, authenticiteit is ver te zoeken.
Zonder publiek,mensen in de fabriek etc etc zou hij waarschijnlijk niet op deze positie zitten, hij bedankt ze alleen wat veel.

Dat hij er zonder zijn wingman niet op deze plaats zou zijn dat is misschien wel waar maar dat geld voor meer coureurs die in de top 6 of 7 mee rijden. Tis nu ff hommeles bij Ferrari maar Vettel zou Kimi ook gebruiken om zijn positie veilig te stellen.
Verder heb ik Hamilton nooit neerbuigend over een ander horen spreken dus ik heb niet het idee dat hij zich beter voordoet dan een ander.
Je hebt het idee dat hij er op lost leeft maar denk dat die jongen zich de blubber traint en een enorme zelf discipline heeft.
Ik kan met zijn "min"punten wel leven.
- Enrico
Ben ook geen Shummi fan, geef mij de Prost/Senna tijden terug waar men echt knokde om te winnen. Ben ook geen Seb fan, als ik nu kijk vind ik Max, Ricardo en Kimi de smaakmakers. Als Bottas mocht racen had zou hij welicht ook, in zijn Williams tijd was hij erg snel. Dat Hamilton de waarheid spreekt is prima, maar het is uitgedokterd, PR machine achtig, ik zeg het omdat ik het moet, zo komt het over. Geen mening of het gemeend is of niet, het klinkt nep.
https://www.youtube.com/watch?v=RpUQY-zoFnE Toen vond ik Hamilton wel leuk.
https://www.youtube.com/watch?v=S9UUzjZ7nAI dit is hij geworden als het niet gaat hoe hij wil hij moet zo blij zijn met bottas
https://www.youtube.com/watch?v=RpUQY-zoFnE Toen vond ik Hamilton wel leuk.
https://www.youtube.com/watch?v=S9UUzjZ7nAI dit is hij geworden als het niet gaat hoe hij wil hij moet zo blij zijn met bottas

- WJ
Bottas heeft ook veel pech gehad in het begin vh het seizoen, daardoor is die nu 2e rijder (niet meer te winnen). Maar iets minder pech en hij had best wel eens eerste kunnen staan.
- Enrico
- Downforce Hans
Ja, wat zeg je dan, dat hij iets niet aan zijn beginnende kaalheid mag doen, of begrijp ik je verkeerd?
- Enrico
oops
Laatst gewijzigd door Enrico op 05 sep 2018, 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- Enrico
Enrico schreef: 05 sep 2018, 15:28NepDownforce Hans schreef: 05 sep 2018, 15:21Ja, wat zeg je dan, dat hij iets niet aan zijn beginnende kaalheid mag doen, of begrijp ik je verkeerd?Maar ik wil Hami noet bashen, ik vind hem gewoon niet leuk. Laten we lie gate ook niet vergeten. Ik zeg ook niet dat hij geen TOP rijder is, of dat hij Super Snel is, maar iedereen heeft voorkeuren en Hamilton is niet een voor mij.
https://www.youtube.com/watch?v=XBdZ0DNLqk0
- Enrico
oops
Laatst gewijzigd door Enrico op 05 sep 2018, 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- Enrico
Woops
Laatst gewijzigd door Enrico op 05 sep 2018, 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- Downforce Hans
Dat je Hamilton niet leuk vind daar was ik wel achter, maar om dat statement 3 keer opnieuw te maken is een beetje overdreven.
- Enrico
Enrico schreef: 05 sep 2018, 15:44 Kijk hier naar, dat waren tijden!
https://www.youtube.com/watch?v=Pohie_wBXFg
Niet Seb, niet Hami maar Max zit volgend jaar samen met een echte top talent in een snelle top wagen. vuurwerk verwacht ik. Zo moet het zijn. Veel van de leukste F1 momenten zijn ook Max Vs. Ricardo geweest, al eindigde dat soms in tranen
Laatst gewijzigd door Enrico op 05 sep 2018, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- Enrico
Thanks, ik had het niet door, een of andere glitch of te veel diclofenac geslikt.Downforce Hans schreef: 05 sep 2018, 15:51 Dat je Hamilton niet leuk vind daar was ik wel achter, maar om dat statement 3 keer opnieuw te maken is een beetje overdreven.
- ///Joost
En leren quoten.
- Mari Oh Oh!
Ja op Monza zijn de race-fans doorgaans zeer chique en eloquent als het een niet Ferrari-coureur betreft. Vettel werd in zijn Red Bull tijd ook uitgejouwd. Stelletje voetbalkinderen... Maar zoals ik zei, Hamilton lijkt daar kracht uit te putten, waarvan akte.

Maar hoe Hamilton in zijn rookie-seizoen op Barcelona behandeld werd door Alonso fans was al helemaal schandalig.
- Joop
Een kijk van Sky Sports op het puntverlies:Mari Oh Oh! schreef: 05 sep 2018, 10:29 Vettel heeft dit seizoen echt enorm veel punten weggegooid. Het was/is zijn kampioenschap om te verliezen en hij doet aardig zijn best. Hamilton moppert dan zo nu en dan, maar hij haalt uit elke tegenslag een drive om die te om te draaien. Vettel gaat Ferrari-style in de panic of angry driving mode.
http://www.skysports.com/f1/news/32420/ ... g-mistakes
- Mari Oh Oh!
Niet geheel verrassend. Die druk en stress is inherent aan Ferrari en tegenwoordig is dat dodelijk. Het is dat Schumacher en het team wat hij vanaf Benetton meenam dat de kop in wist te drukken anders waren die 5 jaren groot succes(+ die van Kimi) er zeker minder geweest(if any).Joop schreef: 05 sep 2018, 19:17Een kijk van Sky Sports op het puntverlies:Mari Oh Oh! schreef: 05 sep 2018, 10:29 Vettel heeft dit seizoen echt enorm veel punten weggegooid. Het was/is zijn kampioenschap om te verliezen en hij doet aardig zijn best. Hamilton moppert dan zo nu en dan, maar hij haalt uit elke tegenslag een drive om die te om te draaien. Vettel gaat Ferrari-style in de panic of angry driving mode.
http://www.skysports.com/f1/news/32420/ ... g-mistakes
-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Als Vettel daar last van heeft en daarom die fouten maakt, moet ie maar eens langs bij een mental coach. Vind het nogal excuustruus geneuzel. Ook de stelling dat ie dan 30 punten voor had gestaan ipv achter is zwak. Datzelfde geldt voor Max, want die heeft zeker twee wins verprutst met fouten en dan had Vettel nog minder punten gehad. En natuurlijk ook voor Bottas, Kimi en Ham, want die hebben ook fouten gemaakt die ze niet hadden kunnen maken.
Kortom slappe BS.
Kortom slappe BS.
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Zo kun je het zien, alleen stond er ooit ergens (lekker vaag, weet de bron niet meer) dat Ferrari met een niet Italiaanse baas het stukken beter doet dan wanneer er wel een Italiaan aan de leiding staat.
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Klopt, die stelling komt vaker voorbij.
Sterker ik heb hem hier op het forum ook al eens neergepend.
Helaas kan ook ik de bron van die stelling niet meer terugvinden, maar denk dat er hier genoeg mensen zijn die de tijd en moeite willen nemen om dit uit te zoeken.
Sterker ik heb hem hier op het forum ook al eens neergepend.
Helaas kan ook ik de bron van die stelling niet meer terugvinden, maar denk dat er hier genoeg mensen zijn die de tijd en moeite willen nemen om dit uit te zoeken.
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Ik heb nog wel even wat gezocht, na 2008 ging het minder. Dat is ook de periode geweest dat Ross Brawn en Jean Todt er niet meer werkten.
- Auke M535i
- WJ
Ferrari is normaal niet echt van de jonge/nieuwe rijders toch?