7009 nu in de aanbieding?

Miniem detailwerk klinkt als een aanname op basis van reacties van anderen. Test het voor jouw setup en voor jouw luisterplezier. Ben zelf ook sceptisch geweest en heb ook setups gehad waarbij het verschil me niet opviel. Inmiddels heb ik wel zo'n setup gehad en het verschil was overduidelijk. Met zo'n dure versterker verspeel je, in mijn ogen, het budget argument volledig. Koop het anders gebruikt, kun je er voor ongeveer hetzelfde weer vanaf.350 Z schreef: 04 sep 2018, 10:10 Over kabels zijn zoals jij ook weet de believers en non believers die ik ook volg in de diverse facebook groepen. Ik heb nu leuke middenklasse kabels voor de front kanalen. Het verschil op mijn set met echt hele dure kabels is miniem detailwerk waar ik het geld niet voor over heb.
De goede audiozaken bieden ook altijd aan de speakers eerst nog thuis te beluisteren, voor je over gaat op aanschaf. Ik heb nu een set PMC Twenty 5.24 's, ben ik erg over te spreken.WillemBoer schreef: 04 sep 2018, 12:59
Nu heb ik weinig referentie materiaal, maar ben toch wel benieuwd naar beter, en mooiere speakers.
Maar is zo lastig luisteren in een luisterruimte vergeleken met thuis op de bank in je eigen kamer.
Ik kan het hierin niet met TLRS oneens zijn, maar aan de andere kant, het is hobby en ieder moet lekker doen wat hij / zij denkt dat goed is.TLRS schreef: 04 sep 2018, 13:20Miniem detailwerk klinkt als een aanname op basis van reacties van anderen. Test het voor jouw setup en voor jouw luisterplezier. Ben zelf ook sceptisch geweest en heb ook setups gehad waarbij het verschil me niet opviel. Inmiddels heb ik wel zo'n setup gehad en het verschil was overduidelijk. Met zo'n dure versterker verspeel je, in mijn ogen, het budget argument volledig. Koop het anders gebruikt, kun je er voor ongeveer hetzelfde weer vanaf.350 Z schreef: 04 sep 2018, 10:10 Over kabels zijn zoals jij ook weet de believers en non believers die ik ook volg in de diverse facebook groepen. Ik heb nu leuke middenklasse kabels voor de front kanalen. Het verschil op mijn set met echt hele dure kabels is miniem detailwerk waar ik het geld niet voor over heb.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 3 gasten