>>> KLIK HIER - voor lijst <<<
Lijkt me een goed plan Dex. Plekken waar jij staat voor foto's zijn altijd goed, dus ook voor film wel goed denk ik.Dexter schreef: Jeroen,
Leuk dat je ook komt! Kunnen we eindelijk weer een keertje bijpraten..... 8)
Zullen we weer hetzelfde doen als met de Köln-Ahrweiler Rally als je toch gaat filmen?
En wat denk je? op de site van Biesheuvel stonden de 15,-euro handschoenen niet op wel die van 32 nog wat...maar diezelfde staan bij anderen voor 29,-euro...dus biesheuvel was ff uit, toen wilde ik ze via een betrouwbare onderdelen man bestellen hier in almelo maar die kreeg te horen van de sparco man dat hij dan wel 6 setjes moest meegeven om een goed passende handschoen te vinden, moet wel goed zitten zei ie..dus hij van wat wil je? hij zij je kunt ook zelf gaan hij zit in Nijverdal..ik huh? Nijverdal? das ja dichtbij daar heb ik 25 jaar gewoondMaik schreef:Bij Biesheuvel hebben ze ook aardige merkloze race handschoenen in grote maten (kan er over meepratenGTRene schreef:Oke Peter..we gaan het hier volgen![]()
Ik neem trouwens een helm mee(kan ik die ook eens uit de mottenballen halen)
Maaaaaaaaaaar wil eigenlijk nog een keer goede dunne race handschoennen hebben voor weinighoeven niet brandvrij of wat dan ook, voor mij gaat het erom dat als ik zweet niet over mijn stuur glij, ik wil dus veel grip en ik wil ze niet te veel voelen, dus lekkere stuur handschoentjes..iemand leuke tips?? maat? groot
heb redelijk grote handen
dus XL ofzo?
Ow and Peter, het geld is richting jou bank>>>>>>>), ik dacht iets van 15 euro voor een setje?
O die vriendin waar ik twee dagen op heb zitten wachten,lekkere ventStéphane schreef:Even voor de zekerheid nog: mogen er passagiers meegenomen worden?
Vanavond bij de vriendin gegeten die ook mee zou gaan met DF Parijs Tunnel Run en zij wil ook graag meerijden op Zandvoort.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten