https://sonomotors.com/

Vind het wel een leuk ding, prijs lijkt ook al een stuk fatsoenlijker dan andere electro meuk.
Alle babyboomers weer aan de kleine caravans.Trailer Hitch
With a towing capacity of up to 750 kg you can tow almost any trailer without problems. The 80 kW motor and single-speed transmission guarantee good traction, even in difficult terrain.
Ik heb weleens naar die Zoe gekeken, ding begint bij 33k euro.Niels schreef: 25 aug 2018, 10:58 Lijkt niet gek als de concurrentie bestaat uit een Zoë of Leaf iig.
!!!!!!!Arthur schreef: 25 aug 2018, 10:58 Leuk ding? Wat voor foto zien jullie. Ik zie een glanszwarte dubbele kliko die waarschijnlijk electrisch aangedreven wordt. Waarschijnlijk, want dat zie ik niet op de foto
Kortom, 1e reactie; lelijk hok![]()
Bizar, alleen zakelijk aantrekkelijk en typisch een wijve uh.... vrouwen ding. Dit is dan een stuk stoerder maar je moet wel een Star Wars nerd zijn imho. Ik zie me zo’n ding niet kopen iig, ja voor de vrouw die Star Wars nerd is
Dát dacht Tiger Woods ook 'n paar jaar geleden;)Joop schreef: 25 aug 2018, 11:58
...voor alle andere dagen/momenten is het wel fijn om er nog iets naast te hebben.
Net een c-zero/miev/ion dus.Tom schreef: 25 aug 2018, 12:12 Wat Joop zegt: als dom vervoersmiddel voor korte afstanden prima. Wel gigantisch lelijk.