Net wat Tom zegt heb ik hier ook niet direct een BMW gevoel bij.
Vond deze wel tof:

Maar zo wordt ie dus niet

Dit, en eigenlijk niets meer aan toe te voegen. Het interieur vind ik op zich nog redelijk te pruimen, maar het exterieur is erg anoniem geworden. de voorkant is ronduit verschrikkelijk. Vanaf de Z3 is het alleen maar achteruit gegaan helaas.Tom schreef: 16 aug 2018, 08:28 Ik vind het geen verkeerde auto, maar het is zeker geen tijdloze auto zoals de Z3 en eerste (die z'n tijd ver vooruit was) Z4. Huidige Z4 vind ik ook niet erg tijdloos, beetje te gladgestreken (beetje inspiratieloos) ding tov z'n voorganger.
Deze is nog erger, zou 'm zelfs anoniem willen noemen. Koplampen passen niet bij BMW, had een willekeurig ander merk kunnen zijn. En-profil zit er wat Corvette in. Vanaf achter een beetje SLK. Achterlichten zijn nu leuk maar denk bij de volgende 'trend' dat dit snel verouderd.
Wel tof dat de softtop terug is, hopelijk doet het ook wat met gewicht (maar ben er bang voor BMW kennende). Interieur wel fraai. Die tellers zijn werkelijk afschuwelijk.
+1, concept Supra hierboven was te schitterend!Joy schreef: 23 aug 2018, 21:28 De concepts zijn allemaal strak en laag van lijn. Daarna komen op het productiemodel de verplichte veiligheidsregels om de hoek kijken, zoals afstand motorkap tot motorblok etc, en krijg je een veel hoger zijaanzicht. Daar gaan al die designs de mist in.
De Supra wijkt ook ernstig af van de concept:
![]()
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Google [Bot], Semrush [Bot], yorick en 16 gasten