Arthur schreef: 23 aug 2018, 11:28
Wanneer heb jij hem verkocht, 535d, en voor hoeveel? Als je het niet wilt delen ook prima, maar ik vraag mij nl af wat de ontwikkeling is in de prijzen en statijd. Want zoals hierboven gezegd; vragen is 1, krijgen is 2. En die 59k was blijkbaar (fors) te veel nu er 47,9k gevraagd wordt.
Gekocht toendertijd voor 23500 Euro en verkocht voor circa 10k meer na een paar maanden. Maar heeft nog partij tussen gezeten. Koper was niet direct deze Hongaarse persoon.
Was wel een koopje toendertijd, ik zit er nog steeds bovenop dus als de gelegenheid zich voordoet dan koop ik zo'n auto direct wanneer alles klopt. Kerel had 10-15 gegadigden na mij toendertijd voor die 23.5k. Gelukkig een man van z'n woord want er liepen weer lui meer te bieden dan de vraagprijs.
Deze Hongaar heeft circa 39000 Euro betaald, dus je weet wat je hem kan bieden voordat je in z'n pijngrens gaat benaderen.

Denk dat je deze wel kunt kopen voor 41-43k.
Dat deze in Hongarije staat en op Duits kenteken, werkt ook niet echt mee en schrikt potentiele kopers toch af Alhoewel het wel bonafide kopers geweest schijnen te zijn.