U vraagt wij draaien

U vraagt wij draaien
Volgens Hielke, Alfanabeet.JP schreef: 20 aug 2018, 18:23 Gelukkig want de meest op DF zijn anafalbeet.......afanalbeet......... afnalabeet (ze lezen erg moeilijk !) Fotos 2 the reschue !!![]()
Ik denk ook gewoon dat ik jullie gelijk moet geven hoor (en mezelf, want ergens vind ik deze combo al super nice).Barend schreef: 20 aug 2018, 22:05 Sorry NIVEX, je zit op een pro-origineel forum. En ik kan het daar alleen maar mee eens zijn.
De huidige velgen staan gewoon goed!
Een leuk wintersetje mag er natuurlijk altijd nog naast, maar ook die niet te.
Wacht effe, 1 + 1 = 2?Teunis schreef: 20 aug 2018, 23:24 Mooi rijtje auto’s!
(Die deuk in de nummerplaat heb ik er later wel uitgehaald)
Groooot gelijkTeunis schreef: 20 aug 2018, 23:24 Mooi rijtje auto’s!
(Die deuk in de nummerplaat heb ik er later wel uitgehaald)
Wat is dat......... pro-origineel ?Barend schreef: 20 aug 2018, 22:05 Sorry NIVEX, je zit op een pro-origineel forum. En ik kan het daar alleen maar mee eens zijn.
De huidige velgen staan gewoon goed!
Een leuk wintersetje mag er natuurlijk altijd nog naast, maar ook die niet te.
10 maanden. Nadat het een beetje too much werd om een M5 V10 als daily te rijden wilde we op zoek naar iets wat een tikkie zuiniger zou zijn, maar nog wel veel fun had. Hadden gekeken naar o.a. een E91 335i tot iemand een M135i aanraadde. Ook met dochter prima te doen.
Wat gele “Ikea”-accenten had deze helemaal afgemaakt !NIVEX schreef: 21 aug 2018, 10:24 (...)
En omdat ik het best satisfying vond hoe mijn 'banger matchte met de Ikea:
![]()
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], e30touring1990, Gijzert, matthyssie, Mil0 en 18 gasten