Wat een takkeherrie kwam er uit dat ding zeg. Geen idee welk merk uitlaat eronder hing, maar het geluid was waaaayyyy over the top.... zonde.
Als je slangenmens bent. Het voelde voor mij als letterlijk een bucket seat.tuurgtt schreef: 08 apr 2018, 11:40 De voorstoelen in deze auto zijn echt weergaloos. Zou bijna voor die stoelen zo'n auto kopen..![]()
Jij bent op zoek naar een mooie E39 M5?Tristan schreef: 11 jun 2018, 11:02 Heel gaaf. Alleen zou ik nooit 3 dezelfde auto's in de collectie willen hebben. Tenzij je dit voor de handel hebt.
Haha heel tof hoor.535d schreef: 13 jun 2018, 18:11 Dank voor de positieve reacties. Waarom 3x een M5? Omdat het kan! Favoriete auto en goedkoop kunnen kopen.
Auto's zijn niet voor de handel. Misschien dat ik er tzt eentje weg doe voor een mooie Porsche 991 oid.
Markt zit op het moment wat op slot voor de E39 M5. Komt wel weer.![]()
Mooie verzameling zeg, de E46 M3 cabrio weggedaan? Dezelfde auto in de verzameling snap ik dan weer wel, als een bepaald model je favoriet is, why not!
En we lezen er veel te weinig over en zien er veel te weinig van!
Henk Jan schreef: 10 apr 2018, 08:30 Afgelopen weekend reed er 1 de boulevard van Nesselande op en neer met 2 getinte mannetjes erin... neem aan dat jij dit niet was @535d![]()
Wat een takkeherrie kwam er uit dat ding zeg. Geen idee welk merk uitlaat eronder hing, maar het geluid was waaaayyyy over the top.... zonde.