Maat van me heeft ook zo'n R1 met een 2 Brothers uitlaat eronder. Ding loopt idioot hard

Waarom koopt ie niet gewoon de originele?Roman schreef:
[img:640:420]http://i84.photobucket.com/albums/k9/Tr ... 021800.jpg[/img]
Die begon z'n leven ook als 50th anniv., maar na een ongelukje waar z'n fairing mee naar de klote is gegaan heeft ie er dit van gemaakt.Albèrt schreef:
Waarom koopt ie niet gewoon de originele?
Smoelt imho veel beter (en natuurlijk omdat ik er zelf 1 heb)
Die blauwe R6 is dan weer veel te veel van het goede......
Niet echt meer DE motor van het moment, eerder een klassieker in speindobesar schreef:Suzuki 750 SRAD
[img:612:461]http://www.topmotos.nl/GSXR750_97/slides/100.JPG[/img]
Er schijnen maar een paar van deze uitvoering in Nederland te rijden, laatst is er 1 gestolenAlbèrt schreef:1.98 hier en ik kan prima zitten op een R1romo schreef:Die R1 is een mooi ding, maar idd Rico heeft gelijk, brommers zijn het. Ben je wat langer.................succes dan met je benen.
Hier mijn R1 uit 2006, 50th Anniversary edition.
[img:800:600]http://www.gummen.org/users/albert/Yamaha/R1043.jpg[/img]
[img:1024:870]http://www.gummen.org/users/albert/Yama ... 02inet.jpg[/img]
Daarnaast rij ik elke dag op deze naar mijn werk toe
Yamaha YZF 1300 AS uit 2006
[img:800:600]http://www.k1400.cz/kyjpra/1_kyjpra/yam ... jr1300.jpg[/img]
Maar dan zonder koffers 8)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten