Ik had net voordat het bericht hier kwam een appje gestuurd.
De autostudio leest hier denk ik wel, maar de Witte niet hoor.

Ik had net voordat het bericht hier kwam een appje gestuurd.
Begreep dat uitlijnen ook niet helemaal lekker liep... (spoorstangen vast)martll schreef: 14 aug 2018, 11:41 Sneller wil ik wel geloven. Met die hevige regenval gisteren in Apeldoorn ging hij gewoon overal dwars over het industrieterrein.helaas toch niet, heb hem niet eens horen/zien rijden gisteren
Het houdt niet op, niet vanzelf.....
Leuke woordspeling. Voorlopig maar figuurlijk, maar als ie nog eens stuk gaat dan letterlijk zou ik zeggen.Vliet schreef: 14 aug 2018, 12:00 Ik proef toch weer wat enthousiasme in je posts. Ik hoop dat het nu opgelost is. Vlammen met die ding![]()
Klopt.Vliet schreef: 14 aug 2018, 12:00 Ik proef toch weer wat enthousiasme in je posts. Ik hoop dat het nu opgelost is. Vlammen met die ding![]()
Ik zou wat 'gereserveerder' zijn... Succes iig!
hier nog eentjeArthur schreef: 14 aug 2018, 11:27 Goh, dat heb ik nu ookAls ik de 'nieuwe' heb begrijp ik dat er met de oude ook niks mis was... (en ik kijk ook al weer rond...).
Kom op zeg: portier open, telefoon naar buiten en even laten horen hoe die klinkt.....
Wel eens geprobeerd.Will F. schreef: 14 aug 2018, 13:01Kom op zeg: portier open, telefoon naar buiten en even laten horen hoe die klinkt.....
Gebruikers op dit forum: 2226cc, ADV, Berry1000RR, erwin20vt, Google [Bot], Racingweirdo en 2 gasten