Sinds de BMW hou je wel een beetje van SM op autogebied

Wel een dikke bak zo'n 3200GT

Ja man, gekheid.Martin van der Zwaard schreef: 07 aug 2018, 08:34 En dan wilde jij geen opvallende auto ivm je klanten in 't durp…….oké......gelukkig valt zo'n ding niet zo op![]()
Sinds de BMW hou je wel een beetje van SM op autogebieddan moet je idd een Maserati nemen als opvolger
![]()
![]()
Wel een dikke bak zo'n 3200GT![]()
Nee, het is meer dat je als winkelier niet teveel je kop boven het maisveld uit moet steken.ArjandeV schreef: 07 aug 2018, 08:41 Hahaha.. is putten zo erg dan? Ga je toch in Nijkerk wonen ofzo, haha. Ik blijf het bizar vinden of zo, in Lunteren heb je dus een beetje hetzelfde, is ook wel erg van de kerk enzo, maar allemaal dikke huizen noem maar op, maar ho maar als je dan vervolgens aan komt zetten met een Porsche, dan maak je het opeens te gek.. Maar ondertussen wel een in een huis van 1,5 miljoen wonen ofzo..
Mischien moest jij toch maar eens aan de de Civic-R 2017ErikS schreef: 07 aug 2018, 08:43 Dat jij je nek uitsteekt om een van de beste food bedrijven van Nederland te runnen & te onderhouden.... Dat zien ze niet.
Nou, op plaatjes hondslelijk...
allen schreef: 07 aug 2018, 08:58 Beste hothatch van het universum, op de voet gevolgd door de 130 en daarna op ruime afstand de 135/140.
Aardig turbogat *inkoppert*
Gisteren maar eens even wezen kijken bij de auto.
Jij heb 'm al gezien ja. V Eerde had 'm om klaar te maken bij de Witte staan.Martijn_bmw schreef: 10 aug 2018, 10:15 Ik heb de foto's al gezien denk ik
die X5 is wel echt uitzonderlijk gaaf!!
Volledig X5 4.8IS bumperpakket, velgen ed.