Check deze E3 trailer. Leuke graphics en animaties 8)

Ik ook, niet al te veel online maar toch best wel wat uurtjes, geweldig. Een maat van me z'n neefje speelde de laatste versie online, en was best goed. En pas net 6 jaar oud 8)Rene / Hazze schreef:GTA wordt ook leuk ja.
Ik heb ook alle COD's op de PC gespeeld (multiplayer, té fanatiek;))
Hahahha prachtig hoe jong en oud vertegenwoordigd is op dit forumDennis van der Schoot schreef:Ik denk,zal eens even kijken even kijken waar dit draadje over gaat,E3 trailer,GT5 Prologue,Pro evo,de nieuwe NFS,GTA IV,Assasin's Creed,Half-life Deathmatch,Counter-strike,Cod 1,Cod 2,medal of honor,Delta Force![]()
![]()
![]()
![]()
Snap er echt helemaal geen eene fuck van.
(ik ben nog uit de tijd van de commodore 64))
Hmz, blijft hangen op het downloaden van zzz_nogunsway ( 0% )Rene / Hazze schreef:Zijn er nog fanatieke DFers die COD4 spelen?
Hebben een public draaien met statistieken:
http://stats.outaimed.com/index.php?serverid=2
/Connect 195.8.208.140:28970
[img:350:20]http://cache.www.gametracker.com/server ... E56006.png[/img]
Speel COD4 ook met HD 3870 X2 na mijn upgrade en dat bevalt stukken beter. Multiplayer is het echt leuk als je met bekenden speelt.partyondude schreef:Vind het spel tegenvallen in vergelijk met BF2. Kan ook aan m'n systeem liggen, wat tot voor kort een P4 2.4 was met 2 gieg intern en een Radeon 9800 Pro![]()
Straks met de E8400 processor, 4 gieg en Radeon HD 3870 X2 moet het allemaal wat sneller gaan 8)
Dus zal dan eens kijken, heb het spel gewoon liggen hier. Assasins Creed ga ik zeker kopen en BF2 blijf ik gewoon spelen.
Het is een flink apparatus ja 8) Als je hem zelf in elkaar gaat schroeven rekening mee houden dat er 1x 6 pins en 1x9 of 6 pins molex aangesloten moet worden anders gebeurt er vrij weinigpartyondude schreef:Bevalt de Radeon goed? Wat een enorme joekôl man, m'n electriciteitsrekening zal wel lekker omhoog knallenKan niet wachten tot alles hier is om het in elkaar te zetten!
Test versie van Assasins Creed? Klinkt goed
Heb inderdaad een 6 en 8 pins aansluiting.joosth schreef:Het is een flink apparatus ja 8) Als je hem zelf in elkaar gaat schroeven rekening mee houden dat er 1x 6 pins en 1x9 of 6 pins molex aangesloten moet worden anders gebeurt er vrij weinigpartyondude schreef:Bevalt de Radeon goed? Wat een enorme joekôl man, m'n electriciteitsrekening zal wel lekker omhoog knallenKan niet wachten tot alles hier is om het in elkaar te zetten!
Test versie van Assasins Creed? Klinkt goedHeeft mij even gekost om daar achter te komen... Overigens is de kaart erg stil, als die vol aan het werk is 382 Watt...
Assasins Creed zie pm
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten