Z4 wordt dik ge-owned door een Golf.
- frank de jonge
-
mijne nog langer...... maar goed ik moet nog 8.000 km tot de 120k beurt dus ik heb nog even.Mike schreef:Dacht even dat ik Marc straks bij kon houden, weet dat Marc ook iets in bestelling heeft......Steven Nauta schreef:Echt mooi filmpje, even het over en weer gesprek, super.![]()
Ben echt benieuwd wat die R32 en RS4 gaan doen Marc en Mike 8), moet mijn tuner wel opschieten. De Garrett turbo laat nog ca 6 weken op zich wachten

-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Nu niet meer weg doen die RS4 van jeMarc RS4 schreef:mijne nog langer...... maar goed ik moet nog 8.000 km tot de 120k beurt dus ik heb nog even.Mike schreef:Dacht even dat ik Marc straks bij kon houden, weet dat Marc ook iets in bestelling heeft......Steven Nauta schreef:Echt mooi filmpje, even het over en weer gesprek, super.![]()
Ben echt benieuwd wat die R32 en RS4 gaan doen Marc en Mike 8), moet mijn tuner wel opschieten. De Garrett turbo laat nog ca 6 weken op zich wachten

-
Hey Wout, bedankt voor het vertrouwen
Gaat mij meer om tussenacceleratie en topsnelheid,ben bang dat ik strax de bak naar zijn grootje help als ik vanuit stilstand volop ga sprinten.
Wat er op dit moment op de rol staat is:
-K04/RS6 turbo's
-Injectoren
-extra benzinepomp
-REVO remap aanpassing
-Koppeling
-Downpipes aanpassen.
K wil nog even bekijken of ik het kan maken om de compressie niet te verlagen omdat dat weer zoveel extra werk is weet je.

Gaat mij meer om tussenacceleratie en topsnelheid,ben bang dat ik strax de bak naar zijn grootje help als ik vanuit stilstand volop ga sprinten.
Wat er op dit moment op de rol staat is:
-K04/RS6 turbo's
-Injectoren
-extra benzinepomp
-REVO remap aanpassing
-Koppeling
-Downpipes aanpassen.
K wil nog even bekijken of ik het kan maken om de compressie niet te verlagen omdat dat weer zoveel extra werk is weet je.