Ben, als je nu bestelt kun je denk ik eind september rijden.Booooh schreef: 02 aug 2018, 12:44 Verreweg de mooiste velgen die 763M vind ik, 4 rooitjes joh? Wel prijzig maar dan nog zou ik het niet laten die er onder te hangen ...

Ben, als je nu bestelt kun je denk ik eind september rijden.Booooh schreef: 02 aug 2018, 12:44 Verreweg de mooiste velgen die 763M vind ik, 4 rooitjes joh? Wel prijzig maar dan nog zou ik het niet laten die er onder te hangen ...
Ja weet ik ook wel Will. Een B58 is in alles qua tech ook de meerdere van de S55Will F. schreef: 02 aug 2018, 13:30 M140i is ook closed deck hè Robin, om het maar even in perspectief te zetten. Die koop je met flinke korting voor de helluf![]()
Hebben die velgen zo'n lange levertijd joh?
Deze man weet!
Ik had deze overweging eigenlijk vorig jaar zomer al gemaakt. Naar aanleiding van wat vage internet filmpjes (M2 test auto met S55 sound) aan mijn dealer gevraagd of zij iets wisten van een introductie datum voor de M2 met S55 (of B58 based) motor. Let wel, dit was in de maand van de LCI introductie. Dag later netjes een belletje gekregen dat de importeur ‘off the record’ kon melden dat er een motor wijziging gepland stond voor zomer 2018. Exacte details hadden ze niet, maar dit was voor mij genoeg.En als ik dit draadje dan weer doorlees denk ik even: waarom in godsnaam wil ik ook alweer 'n M2c en is m'n M2 zo minderwaardig?:)
Om die S55? Ja, maar meer(letterlijk) niet.
Eind mei 2019.
Echt niet, zelfs als er geen M2 badge op staat
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten