In de basis zijn veelal bestelwagens, maar hebben wel de nodige aanpassingen.
Waar op te letten bij aanschaf? Wat zijn de tips? Naast technische tips&tricks zijn praktische camper(kampeer) adviezen ook het delen waard.

Je geniet een lagere MRB als een 'gewone' diesel personenwagen. Daar staat dan wel weer een hoger brandstofverbruik, idem verzekering en minder parkeergemak tegenover. Als je niet heel veel kilometers maakt zou een camper best een prima daily kunnen zijn lijkt mij.
Zijn leuk jaallen schreef: 02 aug 2018, 20:21 California heb ik zelf naar gekeken. Ideale maat. Wagen is dagelijks inzetbaar. Enige nadeel is zn belachelijke prijs. Vandaag de dag al snel 80k+. In euro’s!
Ik zou mijn vingers hedendaags niet aan die Volkswagen-troep willen branden. Als ik het geld had, kocht ik veel liever een V250d Marco Polo (met AMG pakket
Ik heb er ook naar gekeken i.p.v. de LC met daktent, hoeft voor mij niet nieuw te zijn.allen schreef: 02 aug 2018, 20:21 California heb ik zelf naar gekeken. Ideale maat. Wagen is dagelijks inzetbaar. Enige nadeel is zn belachelijke prijs. Vandaag de dag al snel 80k+. In euro’s!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten