Ik geloof dat je de mijne niet overweegt vanwege de handbak? Jammer, want je zou er wel een goede koop mee kunnen doen. Tenminste zit die nog wat in de opties tegenover deze kale karren.
Dat en belgische wagen dus 22k + bpm..Jussi schreef: 30 jul 2018, 21:34 Dat is een bicolor grijze. Bekijk die flank eens.![]()
Ik geloof dat je de mijne niet overweegt vanwege de handbak? Jammer, want je zou er wel een goede koop mee kunnen doen. Tenminste zit die nog wat in de opties tegenover deze kale karren.
Voor de komende jaren. Mijn kinderen zijn inmiddels aan het puberen en heb de broek nooit meer aan gehad.
Haha dan wordt het een superb combi want die is zo lekker ruimArjandeV schreef: 30 jul 2018, 22:32 We gaan het zien.. laat ik het zo zeggen, mijn vriendin heeft de knoop doorgehaktze is hoogzwanger dus ze heeft de broek aan..
JP schreef: 30 jul 2018, 22:41 Een nieuwe Dacia Logan MCV en 12k in kozijnen of zonnepanelen stoppen !
Jij hebt echt geen broek meer aan als zelfs je vriendin hier meeleest
Joy schreef: 31 jul 2018, 21:01 Aan de vrouw van JP, zie welke vunzigheid hij hier over onze beeldschermen uitgiet. Wij DF'ers distantiëren ons hier van.
viewtopic.php?f=9&t=126&start=4750
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], CRZ, jessedehaan, Kadett en 2 gasten