Vrijdagmiddag midpipe binnen. Zaterdagmiddag in 30 min. eronder. Daarana naar Bodegraven (Goedhart) om de full Akrra mapping te laden.
Op de weg ernaartoe viel al op dat onderin (2500-3000 rpm) wat minder hakkelt en soepeler loopt. Ennuh....pfff wat een geluid. Mooi maar wel wat TE zeg maar.
Uurtje gewacht en full map geladen. Gratis nog, dus super service van Goedhart. Terug nog soepeler en duidelijk directer reagerend op het gas. Soort sport PLUs stand zeg maar. En dat geluid ?!? Crimineel gewoon...ook bij gas los...want SAS zit er nog op...
Thuis db-killer (nog gloednieuw) toch maar in einddemper gestopt. Nu helemaal goed. Mooi, maar nog redelijk beschaaft (ahum) geluid en super soepel lopend en direct reagerend blok.
Vermogen komt er onderin ook eerder in en bouwt gelijker op. Lees je schrikt je niet de pleuris meer als volgas in 4 die ze voorwiel met 120 en 6000rpm de lucht instuurt. Doet ie nog steeds alleen je voelt het beter en eerder aankomen...
Mark is weer net zo blij als vroeger toen ie 16 was en een 70cc Malossi onder zn MB5 sleutelde
Mark.