Een dag op Zandvoort met gemengde gevoelens, zeg maar
Ik was wederom eerder als mijn broer op het circuit en had al 3 stints gereden, waarbij ik mijn vorige snelste tijd (1.57.7) al in de 2e stint te pakken had 1.56.2.
Ik ging er in de 3e stint na de middagpauze (waarachtig bijna geen verkeer voor een paar mooie rondes) eens voor zitten met een mooie 1.54.9 als resultaat (tot hier het positieve vd dag)
Daarna kwam mijn broer (die was ochtends nog wezen werken, druk druk druk) en in zijn 2e stint had ie een momentje van concentratieverlies, boem boem in de vangrail
Gelukkig valt de schade mee, een velg, draagarm, steun en rubber linksarchter, een stuurstang, dynamoriem linksvoor en de poleyster voorbumper gescheurd.
Aan de andere kant weet je dat dit een keer kan gebeuren, anders hadden we beter kunnen gaan dammen ofzo
Heb nog een foto kunnen nemen toen de auto bij Hans Sloot op de brug stond (was trouwens gezellig met een verkoper van StopTech, die de achterschijven herkende

), maar helaas van de verkeerde kant.
Schade zit aan de andere kant
De camera stopte er weer eens mee

(ga maar eens voor een GoPro kijken), maar heb toch een ronde (1.57) in de beginnen regen opgenomen